Как се разчаства табло на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Нед 18 фев 2007 0:06


Здравей zfa159, колегите дадоха доста информация, но ако искаш допълнителна за разглобяване на таблото виж тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
-тук има по въпроса с мъждукащото светене на плафона при отворена врата: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E8%ED%E8
-а тук има писано за датчика за задните светлини: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E8%ED%E8

Приятно изкарване на почивния ден и успех с лекуването на пасата.
:да:




Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Нед 18 фев 2007 16:14


Moltar написа:Дръпнах опред маската развих 4-те болта обаче за да се свали платформата с врътките трябва да се махне тази пластмаса на която се хващат болтовете .. и аз като гледах сякаш бая играчка е ? :cry:

След като си свалил тези болтове, сваляш пластмасовата облицовка на километража и централните въздуховоди на парното. Вътре в гнездото на въздуховодите има още 2 болта, които държат тази пластмаса, развиваш ги и тях, и внимателно сваляш пластмасата. Желателно е преди това да свалиш музиката. Пластмасата е много крехка и чуплива, и ако не внимаваш струва към 180лв. нова. Като махнеш пластмасата, конзолата с врътките излиза напред до където ти позволят жилата. Пак повтарям, работи внимателно, да нямаш излишни разходи, казвам го от опит. Успех. :yeaha:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 18 фев 2007 16:43


За врътките - може и по друг начин:

Сваляш барчето (пластмасожия кожух с пепелника и облицовката на ръчната) и след като отвиеш 4-те болта на врътките ги измъкваш отдолу :)


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Нед 18 фев 2007 18:12


bobcho написа:За врътките - може и по друг начин:

Сваляш барчето (пластмасожия кожух с пепелника и облицовката на ръчната) и след като отвиеш 4-те болта на врътките ги измъкваш отдолу :)


Щом ще сменаш само крушката на командите на парното не е толкова страшно, мисля, че не трябва да се свалят никакви болтове, крушката е една, достатъчно е да се свали капачето на средната 'врътка', крушката е в един пластмасов цокъл със сложна форма (ще го познаеш по това, че част от него излиза през елипсовиен отвор на капачето), не може да се сбърка, илиза като се дръпне директно по посока оста на въртене на 'врътката' (така е много сложно да се обясни, но за жалост нямам снимки).

Ако ще миеш можеш вече да махнеш панела, капачетата на другите 'врътки', светловодите и цветното фолио на прозорчетата за сила на парното вентилатора и т.н.

Успех.


Потребителски аватар
Moltar
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Moltar » Нед 18 фев 2007 18:27


охх ужас :) тези дни като се постопли времето пак ще се мъча .. а Емо значи твърдиш че мога и без да разглобявам просто да издърпам врътката и трябва да излезе и под нея вече да изкарам крушката така ли ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 фев 2007 18:33


Така,доклокото разбрах (още не съм го гледал понеже бях на фирмено парти събота и неделя) в средната врътка има крушка и тя осветчва както самата врътка,така и другите две врътки и самото осветление по таблото около самите врътки (т.е. орнаментите които показват коя врътка за какво е).
ако съм разбрал добре трябва да разглбя това чудо там и да изчистя самите светлоотводи към орнаментите по таблото и да разглобя и другите врътки да им изчистя и на тях стъкловодите.
Благодаря и като ми поостане време и разглобя колата ще споделя!


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Нед 18 фев 2007 20:04


Moltar написа:охх ужас :) тези дни като се постопли времето пак ще се мъча .. а Емо значи твърдиш че мога и без да разглобявам просто да издърпам врътката и трябва да излезе и под нея вече да изкарам крушката така ли ?


Не само твърдя, правил съм го (няколко пъти), няма никаква причина при теб да е различно, бъди внимателен, иска се само ловкост на ръцете ('врътката' излиза по-читаво от долната страна, противоположна на показалеца).



Успех.


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Пон 19 фев 2007 17:09


На самата врътка и от двата края има "крачета" за натискане, но това се вижда единствено при свалвн преден панел. Панела пред врътките.
Натискаш едното краче и хоп! После леко, но решително издърпваш пластмасовата (зелена) основа, заедно с крушката и си готов.
Аз разглобих всичко за да докажа нещо на др. хора, но това е др. тема.
Та аз си сложих фолио от това дето ползва жената да пече пиле... :D
М... да сега отразява и свети повече. Къде ли съм го сложил? Ами точно с/у лампето на крушката има прозрачни пластмасови световоди и те разпръскват светлината. Е, там под бялата капачка настаних фолиото. :D
А, за тая процедура се разкачват и жилата за парното така че внимавай да не си създадеш неприятности. Пластмасата на таблото е много крехка и се чупи лесно!!! Успех! :D


Потребителски аватар
Moltar
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Moltar » Съб 24 фев 2007 0:38


Emo написа:
Moltar написа:охх ужас :) тези дни като се постопли времето пак ще се мъча .. а Емо значи твърдиш че мога и без да разглобявам просто да издърпам врътката и трябва да излезе и под нея вече да изкарам крушката така ли ?


Не само твърдя, правил съм го (няколко пъти), няма никаква причина при теб да е различно, бъди внимателен, иска се само ловкост на ръцете ('врътката' излиза по-читаво от долната страна, противоположна на показалеца).



Успех.

:bowdown :yahoo: мерси много, че ме отарва от разглобяване на таблото :P стана като ново аз бях забравил как светят вече :) остана ми да сменя 2-те лапми на пепелниците обаче ще изчакат защото ми стана лошо като чух че са по 12 лв :shock и май ще се наложи да изкъртя лампичките от пластмасите и само тях да сменя


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Съб 24 фев 2007 1:49


лелеее бате какви са тия цени дето цитираш?тия лампи струват не повече от един лев. Просто си купуваш подходящи крушки и ги вграждаш на мястото на изгорялата.Тази процедура струва точно 2лв.и малко сръчни ръчички.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта