как се сменя гарнитура на изпуск.колектори

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

как се сменя гарнитура на изпуск.колектори

Мнениеот vladtod® » Нед 04 фев 2007 14:37


Нещо много гадно пърцори,обаче ми се струва доста трудоемко без да се зваля пачата.Някой ако е сменял да сподели.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: как се сменя гарнитура на изпуск.колектори

Мнениеот georgipass » Нед 04 фев 2007 14:54


vladtod написа:Нещо много гадно пърцори,обаче ми се струва доста трудоемко без да се зваля пачата.Някой ако е сменял да сподели.


Става доста трудоемко, и трябва да имаш железни нерви :evil: Увери се дали е от дам, духа ли ? Да не е от някъде другаде?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 04 фев 2007 15:21


От там е,4 цилиндър от ляво на дясно.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 04 фев 2007 17:15


Владо,кофтито е че на доста от нашите коли изпускателите не са демонтирвани много време или въобще и шпилките са се запекли с гайките адски много.Нервите именно се хабят ако се счупи шпилка. И аз скоро ще свалям изпускателен колектор мисля да слагам нов. Та да питам и аз има ли някакъв препарат който да улесни отвиването на гайките?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 04 фев 2007 17:32


Stenly написа:... има ли някакъв препарат който да улесни отвиването на гайките?

Спирачна течност - ама изчакваш хубаво да проникне в резбата, между гайката и шпилката. Не знам WD-40 върши ли същата работа. Има и друг подход (не знам за там до колко е приложим) - нагряване в пламъка на оксижен и след това опит за развиване.
Лично аз не бих се опитвал да правя това нещо, а бих го предоставил на специалист (или поне човек с повече опит).
Успех !


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 04 фев 2007 22:50


нагряване в пламъка на оксижен и след това опит за развиване.

Не опит колега, не опит.....никой не може да се е*** с оксижена ;) Но ако е опасно за нещо наоколо има една простотия ;) от Вюрт, нещо като Rost loser или подобно което върши добра работа


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 05 фев 2007 0:52


WD40 , изчаквате 24 часа , пак ВД , пак 24 часа , пак ВД - повтаряте няколко дни - примерно започвате от Понеделник и в събота започвате работа :) - мисля , че няма да има гайка , която да не се развие...


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 05 фев 2007 7:52


Махаш инжекциона, след това смукателния колектор и след това имаш достъп до изпускателния. Аз моите ги развих сравнително леко но един запече и се наложи да му прикапя с електрожен втора гайка. Хубаво е да имаш хубаво гедоре и хубав комплект шестограми от по дългите.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 25 фев 2007 18:27


Смених гранитурките,само една гайка ми се опъна но и показах малкия шлайф и ...... остава достатъчно резба за да се завият 2 гаики и да я извадя.Всички шпилки се развиха от главата с помоща на Rost of Ice на Вюрт.И най-после открих от къде ми губи антифриз по малко,има една гумичка на всмукателите /нали и те се затоплят с янтифриз/която се беше спекла и пускала по малко върху изпускателите и се изпарявал на място без теч. Време е за :drunk :beer


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 28 фев 2007 12:40


Едно леко питане имам към някой по запознат,има ли нужда от допритягане на гайките на изпускателите след като са загрели веднъж.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пет 02 мар 2007 9:45


всяка гарнитура трябва да се достяга, ако искаш да е както трябва. вярно тази е метална отчасти и не поддава много, но не пречи да ги донатегнеш



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта