как се сменя гарнитура на изпуск.колектори
как се сменя гарнитура на изпуск.колектори
Нещо много гадно пърцори,обаче ми се струва доста трудоемко без да се зваля пачата.Някой ако е сменял да сподели.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: как се сменя гарнитура на изпуск.колектори
vladtod написа:Нещо много гадно пърцори,обаче ми се струва доста трудоемко без да се зваля пачата.Някой ако е сменял да сподели.
Става доста трудоемко, и трябва да имаш железни нерви

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Владо,кофтито е че на доста от нашите коли изпускателите не са демонтирвани много време или въобще и шпилките са се запекли с гайките адски много.Нервите именно се хабят ако се счупи шпилка. И аз скоро ще свалям изпускателен колектор мисля да слагам нов. Та да питам и аз има ли някакъв препарат който да улесни отвиването на гайките?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Stenly написа:... има ли някакъв препарат който да улесни отвиването на гайките?
Спирачна течност - ама изчакваш хубаво да проникне в резбата, между гайката и шпилката. Не знам WD-40 върши ли същата работа. Има и друг подход (не знам за там до колко е приложим) - нагряване в пламъка на оксижен и след това опит за развиване.
Лично аз не бих се опитвал да правя това нещо, а бих го предоставил на специалист (или поне човек с повече опит).
Успех !
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смених гранитурките,само една гайка ми се опъна но и показах малкия шлайф и ...... остава достатъчно резба за да се завият 2 гаики и да я извадя.Всички шпилки се развиха от главата с помоща на Rost of Ice на Вюрт.И най-после открих от къде ми губи антифриз по малко,има една гумичка на всмукателите /нали и те се затоплят с янтифриз/която се беше спекла и пускала по малко върху изпускателите и се изпарявал на място без теч. Време е за



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта