Здравейте,
Имам проблем с преден десен мотор на прозореца. Проблема се изразява в това, че понякога ако се свали после докато не друсне или не блъсна вратата не иска да де вдигне до горе. Като отворих моята да видя какво да търся видях, че има и някакъв модул към машинката. Въпросът ми е, има ли начин да разбера, кое прави проблем, модула или самият мотор и продават ли се отделно, че на колкото места се обадих ми казаха даже, че я продавали с металната кора, която на мен не ми трябва. Грешката която ми дава е това.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото - РЕШЕНО
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото - РЕШЕНО
Последна промяна от Steels на Пет 26 юли 2019 12:20, променено общо 2 пъти.
- w_smith
- Мнения: 2214
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia_Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото
Виж да не е прекъснат захранващия кабел в маншона на вратата.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото
Колега слушай сега какво стана при мен на по-стара кола(но електродвигателя си е двигател и сега и преди 15 години). По същия начин мотора отказва докато не друсне или не блъсна вратата.
Аз свалих мотора, разглобих го(лесно беше при мен, за теб не знам) и вътре графитния прах от четките така беше заплескал колектора на ротора, че беше окъсил между намотките. Изчистих хубаво колектора и мотора върти като луд, джама се вдига по-бързо от другия. Така че направи това, според мен там е проблема. Другото което да направиш е да изчистиш и леглата на четките, за да се движат свободно
Аз свалих мотора, разглобих го(лесно беше при мен, за теб не знам) и вътре графитния прах от четките така беше заплескал колектора на ротора, че беше окъсил между намотките. Изчистих хубаво колектора и мотора върти като луд, джама се вдига по-бързо от другия. Така че направи това, според мен там е проблема. Другото което да направиш е да изчистиш и леглата на четките, за да се движат свободно
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: RE: Re: Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото
Да и аз мисля това да направя. Преди бях отварял вратата и с контактен спрей напръсках всички букси, като мислих, че това е проблема. Но явно ще е някъде в моторчето, ако някой може да даде линк с разглобен мотор ще съм му благодарен.
Последна промяна от IvanMan на Пон 22 юли 2019 12:37, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото
Каквото прочетох из нета, проблема е в модула, който е към моторчето. Мисля да закупя цял мотор, някой има ли идея с какъв код трябва да търся, че на едно място му обясниха, че има доста модели и трябва да видя с колко пина е моето.
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 2.0TDI - проблем с ел. мотора на стъклото
Проблема беше в самият модул, който даваше, че наистина нон стоп прегрява маторчето. Като се извади модула, се вижда, че има един термодатчик, който явно при мен беше дал фира. Задължително си търсете същият модул, защото ако вземете друг, може да не ви работи осветлението на вратата и в краката. След като вземете новият модул и вашата кола има осветление на вратите, трябва да я кодирата с ВАГ-КОМ. -
Open the door controller, in this guide it’s the drivers door 42 and select “Coding – 07”
Към вашият номер просто добавяте 64. например. ако при вас е 0000688 трябва да стане 0000688 + 64 = 0000752(и този номер въвеждате)
Add 64 to the coding to enable the Door Exit/Warning Lights and select “Do It!” to save.
Това е всичко :).
Open the door controller, in this guide it’s the drivers door 42 and select “Coding – 07”
Към вашият номер просто добавяте 64. например. ако при вас е 0000688 трябва да стане 0000688 + 64 = 0000752(и този номер въвеждате)
Add 64 to the coding to enable the Door Exit/Warning Lights and select “Do It!” to save.
Това е всичко :).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта