Днес си разглобих цялата система отзад за задната чистачка.Оказа се оста за към самата чистачка е много здраво клеясала в корпус-а и дефакто затова не може да върти чистачката.Оптах се да пръскам с разни разтворители и т.н. (WD-40 и подобни) обаче пак не помръдва.Опитах се да пусна напрежение в права и в обратна посока на двигателчето ама пак не може да я помръдне нието в едната нито в другата посока.
Стигнах до идеята да разпробия нитовете отзад на капака на редуктора и да се опитам някак да избия самата ос от корпуса с идеята че ще излезе макар и със зор и ще мога да я изчистя и т.н.
Та се чудя като разпробия нитовете дали ще мога да разглобя нещо повече или няма да стане....
Притесненията са ми от гледна точка на това че отзад пред редуктора излиза пластмасова тръбичка за пръскалката която не успях да сваля по никакъв начин от корпуса на редуктора.
Благодаря!
Ако разглобя моторчето за чистачки дали ще го сглобя после?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами колега единственото което мога да те посъветвам е много внимателно да бараш да не счупиш нещо иначе ако се затрудняваш с монтажа скицирай какво и как демонтираш,че после да си иде всичко на място.Иначе представлява един червячен редуктор съставен от зъбно колело с наклонени зъби и червяк/шнек/,та ако се мъчиш да завъртиш оста на колелото като въртиш цялото колело няма да стане щото има голямо съпротивление и ще се стреми да изхвърли червяка напред или назад/в зависимост от посоката на въртене.Виж ако въртиш червячето и тогава не може да завърти чрез него колелото значи има нещо.Мисля че имаше едни контактни пластини на колелото да не правят бела те?..
Колега разглобиго не е проблем!
Миналия месец имах същия проблем!Разпробии нитовете на редуктора и извади ротора на моторчето щото остта е свързана с червяка посредством зъбно колено и не мовеш я завърти без да освободиш роторчето,после хвани остта на менгеме и бавничко се опитай да я раздвижиш, движейки редуктора леко напред -назад!като я радвивиш направи резба на пробитите дупки на капака и вместо нитове навий болчета и става като нов редуктора!Само като слагаш "капачето" на моторчето отзад дето са четките е малко мъка,но ако някой ти ги придърпа с тънки телчета докато до слагаш става за 3 мин.!
Дано си ми разбрал нещо от обясненията!
Успех!!!
Миналия месец имах същия проблем!Разпробии нитовете на редуктора и извади ротора на моторчето щото остта е свързана с червяка посредством зъбно колено и не мовеш я завърти без да освободиш роторчето,после хвани остта на менгеме и бавничко се опитай да я раздвижиш, движейки редуктора леко напред -назад!като я радвивиш направи резба на пробитите дупки на капака и вместо нитове навий болчета и става като нов редуктора!Само като слагаш "капачето" на моторчето отзад дето са четките е малко мъка,но ако някой ти ги придърпа с тънки телчета докато до слагаш става за 3 мин.!
Дано си ми разбрал нещо от обясненията!
Успех!!!
- Nikunata
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Скоро сменях лагерчето на моторчето и видях доста зор при сглобяването,и в момента съм много печен с това моторче/ново е 260 лева/Свали го,распробий 6-те нита със свредло 10мм, махни от вътре пластмасовото колело,и рамото,на което е хваната чистачката,и след това закачи моторчето на вратата и го пробвай дали въ'рти самото моторче.Трябва да върти доста безшумно/ако има шум,заминал ти е лагера на ел.моторчето/Като стигнеш до тук,питай,ще ти помогна и нататък!Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта