Здравейте колеги,колата е Passat b5 1.6 AHL 101кс. 1999 година. 
При следните проблеми с гаснене по време на движение без климатик колата се държи съвсем различно и се сриват оборотите между предавките и извън предавка. Зимата е пълен кошмар да се кара. 
При закачане с Вагком имах съмнение за ламбда сонда и вакуум отечки ,но се съмнявам в дебитомер-а,дросел-а и вихровите клапи.
Даде ми следните грешки на диагностика :
( 00533 idle speed control-upper limit to stop value)
( 00520 Air mass /flow meter G70/G19- Open circuit/ short circuit to ground)
Искам да вкарам колата в авариен режим с откачане на буксата на дебитомер-а. Как се случва някой правил ли го е на подобна бензинова кола за да пробвам дали е от дебитомер-а? Искам да го изчистя със спрей и тнт,но първо искам да се допитам до някой с повече знания по въпроса и много ще се радвам за насоки и идеи как да процедирам по проблема. На диагностика също показа ,че при 2000-3000 об/мин. влиза по-малко въздух отколкото при върнат педал на газ-та,което не е нормално по принцип. Мерси предварително надявам се да съм обяснил нещата правилно :)
			
									
									Пасат В5 1.6 101 к.с. AHL 99 г. Проблем с обороти -гаснене по време на движение и непостоянни обороти.
- HristianKukuchev
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: Нед 07 авг 2016 14:15
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: AHL 1999
 - Местоположение: GB
 - Контакти:
 
- HristianKukuchev
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: Нед 07 авг 2016 14:15
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: AHL 1999
 - Местоположение: GB
 - Контакти:
 
Re: Пасат В5 1.6 101 к.с. AHL 99 г. Проблем с обороти -гаснене по време на движение и непостоянни обороти.
Колеги ,смених едно мъркуче ,което излиза от дросела към един клапан на рейката понеже се беше нацепило и нямаше вакуум. Там намерих вакуум отечка. Мисля да поизчистя дросела и да разглобя дебитомера. Някакви насоки дали ще помогне ? Някой да е правил подобно нещо с такъв двигател 
и тнт ? Все още дава по-малко пропорции въздух ,когато настъпя педала на 2000-3000 об/мин. Все още си мисля ,че това не е нормално. Би трябвало да е повече следователно след като се подава повече гориво трябва да има и повече въздух в системата. Сега в първите 5-10 минути след паленето колата се държи добре бих казал,но след загряване пак има аномалии и не знам как ще е зимата ,затова трябва да преодолея проблема сега през лятото ,със студен въздух през зимата пак повтарям беше пълен кошмар,гаснеше между предавките и редовно ,когато изключа от скорост и намаля...
			
									
										
						и тнт ? Все още дава по-малко пропорции въздух ,когато настъпя педала на 2000-3000 об/мин. Все още си мисля ,че това не е нормално. Би трябвало да е повече следователно след като се подава повече гориво трябва да има и повече въздух в системата. Сега в първите 5-10 минути след паленето колата се държи добре бих казал,но след загряване пак има аномалии и не знам как ще е зимата ,затова трябва да преодолея проблема сега през лятото ,със студен въздух през зимата пак повтарям беше пълен кошмар,гаснеше между предавките и редовно ,когато изключа от скорост и намаля...
Re: Пасат В5 1.6 101 к.с. AHL 99 г. Проблем с обороти -гаснене по време на движение и непостоянни обороти.
Пробвай да изчистиш дебитомера със специален спрей.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petar_a и 51 госта