Привет,
Зимата се появява един проблем при палене. Когато температурата падне под 10 градуса и колата започва да пали по-трудно. Стартера върти по-бавно, сякаш няма акумулатор, а той е на две години варта блуе динамик 74ах. Колата седи в гараж на топло и винаги си пали перфектно. Докато не се наложи да нощува някъде навън и температурата е под 10. Върти бавно, но все пак си пали. След като запали никакви проблеми.
Възможно ли е да е стартер? И ако да, каква е процедурата по свалянето? Много ли е играчка и колко може да струва обслужването?
Благодаря
Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
В Пловдив ми струваше 130 лв сваляне, обслужване-смяна бендикс, четкодържател с четки, смяна втулки и отново качване. В София
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
Какво значи по-бавно, измери ли го прецизно колко по-бавно?
Колкото е по-студено, толкова по-бавно трябва да върти, на студено акумулатора отдава по-слаб ток и товарът е повече заради сгъстяването на маслото.
Сигурен ли си, че акумулаторът е добре зареден, поне за мен хората, дето си прибират колите в гаражи не ги карат достатъчно и акумулаторът не се зарежда добре.
Следващия път закачи волтметър на акумулатора и тогава върти и напиши до колко е спаднало напрежението.
Хлабави и/или окислени връзки по кабелите също могат да са причина.
Колкото е по-студено, толкова по-бавно трябва да върти, на студено акумулатора отдава по-слаб ток и товарът е повече заради сгъстяването на маслото.
Сигурен ли си, че акумулаторът е добре зареден, поне за мен хората, дето си прибират колите в гаражи не ги карат достатъчно и акумулаторът не се зарежда добре.
Следващия път закачи волтметър на акумулатора и тогава върти и напиши до колко е спаднало напрежението.
Хлабави и/или окислени връзки по кабелите също могат да са причина.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
А, с какво масло я карате?
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
ktamen написа:Какво значи по-бавно, измери ли го прецизно колко по-бавно?
Колкото е по-студено, толкова по-бавно трябва да върти, на студено акумулатора отдава по-слаб ток и товарът е повече заради сгъстяването на маслото.
Сигурен ли си, че акумулаторът е добре зареден, поне за мен хората, дето си прибират колите в гаражи не ги карат достатъчно и акумулаторът не се зарежда добре.
Следващия път закачи волтметър на акумулатора и тогава върти и напиши до колко е спаднало напрежението.
Хлабави и/или окислени връзки по кабелите също могат да са причина.
Ще го измеря при палене колко показва, но като цяло чувствително по-бавно върти - то се чува и усеща като цяло :) Колата излезне ли не се кара 5 минути и да се спре. Като тръгна да излизам карам минимум 30 минути, освен това колата се кара уйкенда доста, така че по-скоро е зареден акумулатора.
Не мога да се съглася, че "Колкото е по-студено, толкова по-бавно трябва да върти" - това е следствие от студа, не че така трябва да бъде.
stefan4o написа:А, с какво масло я карате?
Маслото е VOLKSWAGEN GROUP SPECIAL D 5W-40
Чета по форума, че с времето капе малко масло по стартера и той леко запича и това бил резултата - зимата трудно пали. Има ли логика в това?
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat 1.9 AVF - стартерът върти трудно при студено време
Няма да е зле да измериш и напрежението, което стига и до самия стартер - единият пробник на кабелчето между стартера и шалтера, другият на корпуса на стартера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта