Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Когато се опитам да си измия стъклото пръскат много,много слабо и реших да ги сменя. Но въпроса е как точно се свалят?
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Имат щифт, дърпат се леко назад и излизат.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Ако не ти е късно колега, а и за други които биха търсили тук решение на въпроса:
https://www.youtube.com/watch?v=DosIviY1xxE
https://www.youtube.com/watch?v=DosIviY1xxE
- Drakezoid
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Мерси на колегата Dpop. Този клип не е точно за Passat B5.5, но помага в частта си как да се откачат пръскалките от капака.
После се премахва елипсовидната черна тапа до тях с нещо тънко и за предпочитане да не е от метал да не дере боята.
На тапат от вътрешна страна е монтирана свръзката за подгряването(ако имате).
В отворената кухина е снадката за маркуча с течността.
Разкачате и пръскалката е свободна.
При мен е счупен механизма й и не се държи в правилна посока, а и като вдигна капака винаги изтича от нея вода. Явно се събира някъде.
Нова е 80 лв.(с подгряване) във Вестауто.
Оставям няколко снимки за онагледяване.
Моя въпрос е как се проверява дали работи подгрева?
Разкачих булсата и замерих с омметър. Съпротивлението скача над 2 мегаома.
Смятам, че не е нормално.
Колко е нормалното?
Заслужава ли си да търся здрава втора ръка или да купувам нова(изгаря ли им често подгрева)?
После се премахва елипсовидната черна тапа до тях с нещо тънко и за предпочитане да не е от метал да не дере боята.
На тапат от вътрешна страна е монтирана свръзката за подгряването(ако имате).
В отворената кухина е снадката за маркуча с течността.
Разкачате и пръскалката е свободна.
При мен е счупен механизма й и не се държи в правилна посока, а и като вдигна капака винаги изтича от нея вода. Явно се събира някъде.
Нова е 80 лв.(с подгряване) във Вестауто.
Оставям няколко снимки за онагледяване.
Моя въпрос е как се проверява дали работи подгрева?
Разкачих булсата и замерих с омметър. Съпротивлението скача над 2 мегаома.
Смятам, че не е нормално.
Колко е нормалното?
Заслужава ли си да търся здрава втора ръка или да купувам нова(изгаря ли им често подгрева)?
Последна промяна от Drakezoid на Пон 25 окт 2021 14:08, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Не е баш по темата,но ветрилообразни пръскалки продухани с компресор по посока на потока може ли да се скапят?
Re: Как се сменят "пръскалките" на пасат б5.5?
Знам че не се оправят :)
Според мен не.
Жена ми лятото си купи голф и някой май се е опитвал да ги чисти отпред с игла или нещо подобно защото шофьорската пръска много криво.
Опитвах да я продухам с 3 атм. никаква промяна.
Вчера ми пристигнаха китайските и ще дам отзив за тях тези дни.
Според мен не.
Жена ми лятото си купи голф и някой май се е опитвал да ги чисти отпред с игла или нещо подобно защото шофьорската пръска много криво.
Опитвах да я продухам с 3 атм. никаква промяна.
Вчера ми пристигнаха китайските и ще дам отзив за тях тези дни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта