powerade написа:Ако е с втора помпичка просто и изключи буксата, не вярвам да набие грешка за това, или поне не такава че да дразни на борд компютъра. Иначе си обработете фаровете с керамика или антидъжд или с вакса, да бяга водата и мръсотията по лесно.
- подкрепям - при махане на буксата не набива никакви грешки!
- но от друга страна, аз си мажа фаровете с "анти-дъжд" и други такива вакси, но като те изкъпе камиона пред тебе, или те люсне локвата, през която си минал без да искаш, кишата си остава на фара...
Сега да споделя още нещо, понеже си поправих счупената част и отново "сложих" буксата, се оказа че сега пък не достига вода до дясната ми пръскалка, но това ще го мъдря като се постопли времето...
Та относно идеята ми за поставяне на друго копче за пръскалките - отказах се от идеята ... защо се отказах - ми оказа се, че системата е замислена доста добре...
Какво имам предвид - при мене, за да почне да пръска на фаровете, освен, че трябва да са включени късите разбира се, трябва и да задържиш лоста за пръскане малко по-дълго И ЧАК ТОГАВА пръска и на фаровете, т.е. АКО правиш кратки пръскания, пръскалките на фаровете не се активират... това естествено не го знаех, а го разбрах 'в движение' дето се вика и изхабени 2 литра течност за чистаки

... ми нямаше кой да ми каже и те така ... :D :P
Та към днешна дата мисля, че ако на всички така работи тази система, си е супер
