Здравейте Колеги,
най-най-накрая след смяна на дясната (дългата) полуоска с двете карета и реглаж в https://autoexpress-2.com/ колата е направо като нова.
Само да добавя , че момчетата от autoexpress си разбират от работата и останах адски доволен! Обслужването е на ниво и могат да ти дадат всякакви допълнителни съвети. Като при мен един от тях беше, че двигатея е много "стегнат", заради неправилно монтиране и позициониране на тампоните на двигателя. Та махнах акумулатора и всичко там нужно, и разгледах и двата тампона, и с непрофесионално око се виждаше , че болтовете не са центрирани, а то си има препоръчително отстояние за всеки болт , за което разбрах сега като попрочетох чак..
Все още има адски лека вибрация и според мен се дължи на това, но това ще го гледаме с майстора следващата седмица и ще пиша пак тук като имам резултат.
P.S. Ходих преди това на други две места на реглаж и ми взеха по 50лв, без да врътнат и една гайка , защото според тях всичко било ОК..ама туй то..толкоз си могат явно.
Благодаря на всички за съветите и помощта!
Бъдете здрави и карайте безаварийно!
Вибрации навсякъде, но само в движение на Passat 2011 1.8 TSI
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Вибрации навсякъде, но само в движение на Passat 2011 1.8 TSI
Излиза, че при смяната (която описвате в първото мнение) на вътрешните каре, някой е забравил да напълни дясното с грес...
Запазихте ли стария възел, опитахте ли да откриете проблема? Вибрация на Неутрална не е най-логичното следствие от проблем в карета.
Честита здрава кола!
Запазихте ли стария възел, опитахте ли да откриете проблема? Вибрация на Неутрална не е най-логичното следствие от проблем в карета.
Честита здрава кола!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 30 яну 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вибрации навсякъде, но само в движение на Passat 2011 1.8 TSI
Здравейте,
след цялата тази смяна на всичките части аз лично стигам до извода , че изначало проблема е бил в крива дясна полуоска, която е разбила "оригиналните" вътрешни карета и след смяната им с афтермаркет такива (от Meyle марката), то това е доразбило и тях , от което е последвало и износване на тампоните на двигателя заради вибрацията.
Всичките майстори явно са приели за почти невъзможно полуоската да се изкриви. А след смяната на тампоните на двигателя и неправилното им позициониране вибрацията се е засилила допълнително като усещане на волана. Утре ще прегледаме с майстора тампоните на двигателя и ще споделя отново резултата.
P.S.: всичките вътрешни карета след демонтаж бяха със "сенки" и със сериозен луфт.
Поздрави.
след цялата тази смяна на всичките части аз лично стигам до извода , че изначало проблема е бил в крива дясна полуоска, която е разбила "оригиналните" вътрешни карета и след смяната им с афтермаркет такива (от Meyle марката), то това е доразбило и тях , от което е последвало и износване на тампоните на двигателя заради вибрацията.
Всичките майстори явно са приели за почти невъзможно полуоската да се изкриви. А след смяната на тампоните на двигателя и неправилното им позициониране вибрацията се е засилила допълнително като усещане на волана. Утре ще прегледаме с майстора тампоните на двигателя и ще споделя отново резултата.
P.S.: всичките вътрешни карета след демонтаж бяха със "сенки" и със сериозен луфт.
Поздрави.
Re: Вибрации навсякъде, но само в движение на Passat 2011 1.8 TSI
като цяло марката Meyle не е за предпочитане за карета
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Вибрации навсякъде, но само в движение на Passat 2011 1.8 TSI
Подкрепям горното мнение. От личен опит с три /3/ комплекта карета, които издържаха средно по около 350-60 километра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта