Здравейте, колеги!
След като изчетох доста от вашите отговори тук задавам въпросът си отново.
Наскоро взех въпросния пасат b3 с двигател 1.8 моно 90к.с , код ABS.
Колата не беше карана 2 години и я спасих от бракуване…
След малко работа - (смяна на някои маркучи, масло, въздушен и маслен филтър, свещи, изпарител на газта и всичко по газовата система , промиване на охладителна система и слагане на антифриз , водна помпа , термостат, температурен датчик, стъпков мотор, тампон на моното , радиаторче на парно и ремонт на клапа топло студено) колата се държи прилично с изключение на едно нещо…
Когато колата е студена, оборотите са много ниски 200-300, чува се все едно работи на 3 цилиндъра, пуши много и мирише на бензин бая. Държейки оборотите около 1000 с крака на газта, колата работи като трактор, а след като потегля и стигна кръстовище , и изключа от скорост колата угасва или оборотите падат още по-ниско.
Почистих и буксите на моното, които се бяха се умаслили.
Когато взех колата, беше с наполовина пълна с бензин. Свалих го почти до резерв и напълних на макс (не е с цел реклама) с v-power и сложих добавка за прочистване на горивна система (не е с цел реклама) Lucas.
Колата върви чудесно след като загрее и на бензин, и на газ.
Бих се радвал, ако някой колега удари едно рамо да разреша този казус, защото е доста дразнещо всяка сутрин..
Също така може и да ме посъветвате какво да сменявам и обслужвам на този етап, защото все пак 30 години са си 30 години и вечни неща няма. :)
Благодаря ви предварително!
Passat B3 1.8 моно - студена кола ниски обороти
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Passat B3 1.8 моно - студена кола ниски обороти
Виждаш ли дали клапата топло/студено се движи ? Като и разкачиш и закачиш вакуума трябва да отваря и затваря.
В моното точно над дюзата имаш още един температурен датчик. Той мери температурата на входящия въздух.
Можеш да го замериш с мултицет/Омметър. Стойностите му са същите като за този на антифриза.
download/file.php?id=316755&mode=view
В моното точно над дюзата имаш още един температурен датчик. Той мери температурата на входящия въздух.
Можеш да го замериш с мултицет/Омметър. Стойностите му са същите като за този на антифриза.
download/file.php?id=316755&mode=view
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта