Здравейте понеже си нямам хал хабер и искам да помогна на братовчед ми които има следният проблем.Взе колата с ударени клапани след ремонт на двигателя, каза че колата върти, но не пали.На ваг ком излизало грешка за катализатора и за дюза в 4ти цилиндър.Не знам сега как е зацепвана и какво е що е, но все пак някой ако се сбъскал с това да насочи просто къде какво да гледаме, да даде от някъде инфо как се зацепва и такива неща
Едит: като цяло се съмняваме в центровката някои които го е правил може ли да каже точно как става в 1ви цилиндър на горе или на долу трябва да е
Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
https://www.youtube.com/watch?v=ecKcHRZor24 Ето тука от 6та минута описва как става, но не мога да го разбера някой ако може да помогне на кратко да обясни как точно се зацепва какво е що е
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
Ами трябва инструмент за блокиране на разпределителните валове, колелата им трябва да са разхлабени за да могат да се въртят, коляновия вал се слага на горна мъртва точка с помощта на индикатор, слага се веригата, опъва се с обтегача за да се оберат коремите на веригата и след това най накрая се стягат колелата на разпределителните валове, като се държат валовете да не мърдат /за контра не се ползва инструмента, щото се чупят разни работи/
Сваля се блокиращия инструмент, прави се оборот или два на мотора, коляновия вал на ГМТ и инструмента за блокиране на валовете трябва да влезе лесно, ако не влезе лесно, се повтаря процедурата.
П.С Как така си взе колата от ремонт на мотора без да пали
С ударени клапани няма как да запали
Сваля се блокиращия инструмент, прави се оборот или два на мотора, коляновия вал на ГМТ и инструмента за блокиране на валовете трябва да влезе лесно, ако не влезе лесно, се повтаря процедурата.
П.С Как така си взе колата от ремонт на мотора без да пали

.Взе колата с ударени клапани след ремонт на двигателя, каза че колата върти, но не пали
С ударени клапани няма как да запали
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
Да то си имат инструмент, мотора е ремонтиран, шлайф на глава всичко каквото е нужно е сменено. Ами не е моя на вуйчо ми е реално са знаели и са видяли пък и са и казали, явно е на някаква ниска цена той си знае, но гледам да му помогна
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
Някой нещо да му говори това притеснява ме последната графа където е -40 доколкото гледам във ваг кома 141 канал е за някакъв датчик,сензор на рейла, но сякаш не трябва да е на "-" ми се струва


- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя
Проблема е решен след смяна на валове колата запали
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rrooccoo и 50 госта