Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот NathaN » Съб 10 дек 2022 14:25


Здравейте понеже си нямам хал хабер и искам да помогна на братовчед ми които има следният проблем.Взе колата с ударени клапани след ремонт на двигателя, каза че колата върти, но не пали.На ваг ком излизало грешка за катализатора и за дюза в 4ти цилиндър.Не знам сега как е зацепвана и какво е що е, но все пак някой ако се сбъскал с това да насочи просто къде какво да гледаме, да даде от някъде инфо как се зацепва и такива неща

Едит: като цяло се съмняваме в центровката някои които го е правил може ли да каже точно как става в 1ви цилиндър на горе или на долу трябва да е




Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот NathaN » Нед 11 дек 2022 17:44


https://www.youtube.com/watch?v=ecKcHRZor24 Ето тука от 6та минута описва как става, но не мога да го разбера някой ако може да помогне на кратко да обясни как точно се зацепва какво е що е


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 12 дек 2022 7:47


Ами трябва инструмент за блокиране на разпределителните валове, колелата им трябва да са разхлабени за да могат да се въртят, коляновия вал се слага на горна мъртва точка с помощта на индикатор, слага се веригата, опъва се с обтегача за да се оберат коремите на веригата и след това най накрая се стягат колелата на разпределителните валове, като се държат валовете да не мърдат /за контра не се ползва инструмента, щото се чупят разни работи/
Сваля се блокиращия инструмент, прави се оборот или два на мотора, коляновия вал на ГМТ и инструмента за блокиране на валовете трябва да влезе лесно, ако не влезе лесно, се повтаря процедурата.
П.С Как така си взе колата от ремонт на мотора без да пали :screwy
.Взе колата с ударени клапани след ремонт на двигателя, каза че колата върти, но не пали

С ударени клапани няма как да запали


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот NathaN » Пон 12 дек 2022 11:26


Да то си имат инструмент, мотора е ремонтиран, шлайф на глава всичко каквото е нужно е сменено. Ами не е моя на вуйчо ми е реално са знаели и са видяли пък и са и казали, явно е на някаква ниска цена той си знае, но гледам да му помогна


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот NathaN » Пон 19 дек 2022 12:53


Някой нещо да му говори това притеснява ме последната графа където е -40 доколкото гледам във ваг кома 141 канал е за някакъв датчик,сензор на рейла, но сякаш не трябва да е на "-" ми се струва

Изображение


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat 1.4TSI 150к.с не пали след ремонт на двигателя

Мнениеот NathaN » Пон 20 фев 2023 0:40


Проблема е решен след смяна на валове колата запали



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rrooccoo и 50 госта