Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Добър вечер колеги.Имам питане колата ми е пасат б 7 2011 г 140кс автомат.въпроса ми е свързан с перките включват се почти всеки път като е карам на късо разстояние сменил съм двата термостата понеже четох някъде че може да е от това но проблема си остана същия не знам дали има повод за притеснение.ще съм ви благодарен ако някои се е сблъсквал с този проблем и къде да го търся и аз
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Ако ти работи климатика перките се движат.
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Климатика не е включен понякога се включват дори и когато колата не е заграля на 90 градуса закачване съм на ваг програма и оттам казаха ми казаха че няма грешки
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Принципа е такъв, че двете перки имат по две степени на бързина на въртенето.
Обикновено ако едната перка не й работи едната степен, другата върти като невидяла, за да се компенсира доколкото е възможно и да има добро охлаждане. Тогава обаче винаги ще има набита грешка за тях.
Мисля, че ECU ги управлява посредством сигналите, които получава от Т на антифриза, както и дали е пуснат климатроника и най-вече дали колата е в регенерация.
Провери точно това, дали не ти регенерира твърде често, дали си завършва регенерациите както трябва и дали не ти е много пълен дпф, дотолкова, че да са на много малко километри. Това при Б7 може да стане с най-простия донгъл ELM327 и VAG DPF.
Обикновено ако едната перка не й работи едната степен, другата върти като невидяла, за да се компенсира доколкото е възможно и да има добро охлаждане. Тогава обаче винаги ще има набита грешка за тях.
Мисля, че ECU ги управлява посредством сигналите, които получава от Т на антифриза, както и дали е пуснат климатроника и най-вече дали колата е в регенерация.
Провери точно това, дали не ти регенерира твърде често, дали си завършва регенерациите както трябва и дали не ти е много пълен дпф, дотолкова, че да са на много малко километри. Това при Б7 може да стане с най-простия донгъл ELM327 и VAG DPF.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Да се види на диагностика дали допълнителната водна помпа работи
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Тогава влиза в регенерация на DPF.
- martin_ganev1986
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 18 юни 2023 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б7 2011 140 кс почти постоянно включени перки
Ивайло Димов написа:Да се види на диагностика дали допълнителната водна помпа работи
Къде и как се гледа дали работи допълнителната водна помпа?
Ако не работи това оказва ли влияние на регенерацията на DPF-a?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта