Колата е VW Passat B7 2.0 tdi 170кс 4х4 - 2012г.
От няколко месеца насам докато карам при загряла кола (и то сега когато е топло), след като измина 30-40км извънградско светва грешката от снимката.
Първоначално се ошашках - вкарах я в сервиза - смяна маслена помпа и шестограм(без това бяха за смяна), смяна филтър колекторно масло, смяна датчин налягане, смяна масло(нищо че беше на 4000км) - слагам оригиналното на VW.
След това на място мерим с манометър - идеално налягането.
Покарах около две седмици в града - нямаше проблеми.
След това пак на дълъг път - след 30-40км хоп пак светва същата грешка и след 2-3-4 секунди изчезва. След още 20-ина км пак светва и след 3-4 сек изчезва и така през 20-30км си светва за кратко и изчезва.
Закачахме я на компа - няма записани никакви грешки.
И сега още продължава да го прави само на по-дълъг път. Майстора прегледа цялата маслена система за нередности, разглобява сума ти неща - казва че всичко е наред и изглежда много добре.
Сега единствения ми вариант, който се сещам е да си сложа като на някоя бегачка манометър вътре по таблото и да следя когато светне какво ще е налягането, но дори и да пада в него момент, на какво може да се дължи това?
Ако някой има други идеи ще се радвам да сподели
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
Прикачам една снимка, не е от моята кола, но съобщението е абсолютно същото.
Поздрави и безаварийно ! :)