Здравейте колеги,
извинявам се предварително ако не мога да опиша точно и разбираемо проблема, но и аз не съм виждал подобно нещо до сега.
VW Passat BMP B6 2008г.
За седмица ми се случи няколко пъти следната ситуация. Автомобила работи без проблеми и по време на движение премигва лампата за реикта на волана, след това започва да светват различни лампи и да изписва, проблем в ръчната спирачка, проблем с маслото и високо налягане да се изгаси веднага. Светва понякога и тракшън контрола и други лампи. Колата влиза в сервизен режим.
Гася автомобила, махам клемите на акумулатора. След малко паля и продължавам без проблем.
Премерих акумулатора с мултицет. На работещ автомобил 14.2в, на изгасен 12.3в. Смених и акумулатора с друг който имам и съм карал и поддържам зареден.
Днес ми го направи втори трети път, този път обаче бе по агресивно след около 60км шофиране. Първоначално с махане на клемата се оправи но за по 1км. накрая отказа тотално да се чисти, започнаха да мигат и лампите на скоростите DSG и да не ми дава да ги премествам. Многократни опити, проверих кабелите (визуално), извадих и вкарах бушоните, махах клеми за дълго време, откачих и внимателно закачих екуто. Поведението си остана. Колата през цялото време пали и се форсира при подаване на газ, но не отлепва докато мига dsgто до лоста.
Викнах репатрак и ме прибра до сервиз. Прочетоха грешките. Всички грешки са от рода, че няма комуникация и това за всеки един модул освен лявата врата. Ще се опитам да кача снимки. Карах колата около сервиза без проблем и шумове около 1км и отново, от там нататък не може да се изчистят. Докато я карах ме караше да я заредя, а имах половин резервоар гориво. Малко по-късно като спря, отново започна да го отчита правилно. Последното, което се сещам е, че като забие яко и се омига, масло, скорости, спирачки и т.н. Още като вкарам ключа и дам на контакт и се включваха и двете перки на радиатора, а двигателя бе изстинал.
Съмнявал се в ECU или алтернатор/акумулатор. Обикновено всичко започва с жълта и червена лампа на рейката и веднага след това различно поведение. Включително преди време ми изключи само рейката и мислех, че имам проблем с нея, след чистене си работеше и сензора отчита правилно през vcds
Сблъсквали ли сте се с такива поведение, къде да гледаме?
ECU > 03G906021NK
Всеки съвет ми е полезен и се извинявам за дългото писане. Дори не можах да опиша всички щуротии. Сигурен съм, че ако закача екуто и запаля ще мога да карам утре в града поне за кратко, което е изумителното, а после пак спек и грешки без мърдане.
Passat B6 2008 BMP DSG - Грешки във всички модули. Сервизен режим.
Re: Passat B6 2008 BMP DSG - Грешки във всички модули. Сервизен режим.
Здравейте опитах се да кача снимки в темата, но явно са големи заедно с видеата и затова ги сложих на личен облак. Това е адреса:
https://mega.nz/folder/xOJz2AKT#23USHw3lAJqO8OCFViuAaw
https://mega.nz/folder/xOJz2AKT#23USHw3lAJqO8OCFViuAaw
Re: Passat B6 2008 BMP DSG - Грешки във всички модули. Сервизен режим.
Здравейте, за сега си пиша сам, но през цялото време търся симптоми и четох всички диагностики с новата ми джаджа мукар от преди седмица. Видях нещо, което ми е било пред очите, но не гарантира, че там е проблема. въпреки, че с мултицет мерих на клемите на акумулатора и показателите бяха 14.2 и 12.3 на автомобила работещ и в покой. Три от диагностиките са показали грешки с проблем в тока, което в Рос тек е показано, като евентуално решение алтернатор и акумулатор. в Края на следващата седмица ще опитам с рециклиране на алтернатор, както и ще закупя нов акумулатор. Въпреки това ако имате предложения, заповядайте!
- Прикачени файлове
-
- VW_WVWZZZ3CZ7E183835_2024-06-08093857PM.pdf
- Diagnostic Report VW
- (75.05 KиБ) Свален 38 пъти
Re: Passat B6 2008 BMP DSG - Грешки във всички модули. Сервизен режим.
Обновление: рециклиран алтернатор, нов акумулатор, ново реле 100 и нов бутон за ръчна и проблема все още присъства. След като автомобила си бе почивал успях да се добра до вкъщи на около 12км от сервиза и за миг ми придърпа и отново засветиха лампите.
На този адрес виждам съшия 1:1 проблем, но никой не е казал как се решава:https://youtu.be/_aIkBJHaqac?si=Z4M6qp3lp6ikszfo
Гледам, че понякога и датчици на скоростта могат да правят така, но колата работи като си почине изключително до ре и точно, като километраж спирачки и подобни.
Дайте някакви идеи колеги?!
На този адрес виждам съшия 1:1 проблем, но никой не е казал как се решава:https://youtu.be/_aIkBJHaqac?si=Z4M6qp3lp6ikszfo
Гледам, че понякога и датчици на скоростта могат да правят така, но колата работи като си почине изключително до ре и точно, като километраж спирачки и подобни.
Дайте някакви идеи колеги?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта