Kalchou написа:Зад колата чади доста но не чернилки
Не разбрах дюзите от колко време не са рециклирани или поне проверени на стенд? Не са вечни, и те се износват и също се затлачват.
Kalchou написа:Зад колата чади доста но не чернилки
petiop написа:Щом е сменян ангренаж синхронизацията на валовете не е както трябва и за това моментния разход е висок.
paagrio написа:Kalchou написа:Зад колата чади доста но не чернилки
Не разбрах дюзите от колко време не са рециклирани или поне проверени на стенд? Не са вечни, и те се износват и също се затлачват.
paagrio написа:Kalchou написа:Зад колата чади доста но не чернилки
Не разбрах дюзите от колко време не са рециклирани или поне проверени на стенд? Не са вечни, и те се износват и също се затлачват.
cecoa1 написа:Моя беше 4х4, та може би нормата е малко нагоре, но точно по разхода хванах задържащ апарат на спирачките. Но това няма общо с разхода на място, за него от значение е какви консуматори са включени.
Kalchou написа:petiop написа:Щом е сменян ангренаж синхронизацията на валовете не е както трябва и за това моментния разход е висок.
Синхронизацията е на 0- 0.6
Zdravko Zankov написа:Щом всички магарии почват след смяна на ангренажен ремък нещата са ясни. Презацепете я отново.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта