Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
-
- VW експерт
- Мнения: 13264
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Аз какво пиша!?! Още малко и за настройка на огледалото ще се иска софтуер! Айде по-сериозно колеги...
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
railfan написа:Смени сервиза… такива съвпадения не съществуват след смяна на ангренаж да ти върнат колата с проблем.
Бих отишъл да проверят и центровката на помпата за високо налягане, защото е много важно и тя да е зацепена правилно при КР моторите.. просто за спокойствие щом с едно обезвъздушаване не могат да се справят.
В друг сервиз е , .
Според тия дето правиха обслужването било нормално .
- lubomir911
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
- Автомобил: vw Bora
- Двигател: AJM 2000
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Имах същия проблем. На празен ход нямаше и парно. Оказа се гарнитура на главата
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
lubomir911 написа:Имах същия проблем. На празен ход нямаше и парно. Оказа се гарнитура на главата
Парно има . Маркучите не са твърди .
Как е нямало проблем до момента от който я вземам от сервиза ? Оставих я в 9часа сутринта и я взех в 3 часа следобед.
Къде изчезва то антифриз и посре се връща ? Това ми е много интересно.
При издухана гарнитура или пукната глава би трябвало да ми изчезва антифриза, да влиза в маслото или навън и да доливам .
Или да вкарва масло в антифриза, в него няма наличие на масло .
Не го изключвам като вариант .
- lubomir911
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
- Автомобил: vw Bora
- Двигател: AJM 2000
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Дечев89 написа:lubomir911 написа:Имах същия проблем. На празен ход нямаше и парно. Оказа се гарнитура на главата
Парно има . Маркучите не са твърди .
Как е нямало проблем до момента от който я вземам от сервиза ? Оставих я в 9часа сутринта и я взех в 3 часа следобед.
Къде изчезва то антифриз и посре се връща ? Това ми е много интересно.
При издухана гарнитура или пукната глава би трябвало да ми изчезва антифриза, да влиза в маслото или навън и да доливам .
Или да вкарва масло в антифриза, в него няма наличие на масло .
Не го изключвам като вариант .
Моя случай беше, че като дам контакт сутрин лампата за антифриз свети, отварям капака, отвивам капчката на разширителя и се пълни до над половината и така си карам до следващата сутрин. С времето се влоши и почна да няма и парно и накрая се оказа гарнитурата, защото и маркучите се втвърдиха. Всичко това за по малко от 2 години.
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
lubomir911 написа:Дечев89 написа:lubomir911 написа:Имах същия проблем. На празен ход нямаше и парно. Оказа се гарнитура на главата
Парно има . Маркучите не са твърди .
Как е нямало проблем до момента от който я вземам от сервиза ? Оставих я в 9часа сутринта и я взех в 3 часа следобед.
Къде изчезва то антифриз и посре се връща ? Това ми е много интересно.
При издухана гарнитура или пукната глава би трябвало да ми изчезва антифриза, да влиза в маслото или навън и да доливам .
Или да вкарва масло в антифриза, в него няма наличие на масло .
Не го изключвам като вариант .
Моя случай беше, че като дам контакт сутрин лампата за антифриз свети, отварям капака, отвивам капчката на разширителя и се пълни до над половината и така си карам до следващата сутрин. С времето се влоши и почна да няма и парно и накрая се оказа гарнитурата, защото и маркучите се втвърдиха. Всичко това за по малко от 2 години.
Значи съм в начален стадий .
В сервиз е колата и чакам да кажат диагноза .
То без да надува маркучи и липса на парно , по какъв друг начин може се хване дали е гарнитура или глава?
Възможно ли е ЕРГ охладителя да прави проблем да надува от там .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
По принцип в сервизите надуват на студен мотор и тестват за изгорели газове в антифриза и така го хващат.
Ама ми се струва, че влизаш в големи филми мислейки го, защото тръгваш от едно обслужване и стигаш до ЕГР охладител... а реално може да нямаш никакъв проблем. Закарай си колата при сервиз, на който имаш доверие, ако си в София - отиди при Ники в Герман например.
Ама ми се струва, че влизаш в големи филми мислейки го, защото тръгваш от едно обслужване и стигаш до ЕГР охладител... а реално може да нямаш никакъв проблем. Закарай си колата при сервиз, на който имаш доверие, ако си в София - отиди при Ники в Герман например.
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
railfan написа:По принцип в сервизите надуват на студен мотор и тестват за изгорели газове в антифриза и така го хващат.
Ама ми се струва, че влизаш в големи филми мислейки го, защото тръгваш от едно обслужване и стигаш до ЕГР охладител... а реално може да нямаш никакъв проблем. Закарай си колата при сервиз, на който имаш доверие, ако си в София - отиди при Ники в Герман например.
От Стара Загора съм.
Колата е уж при човек който разбира .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Проблема е решен .
Системата не е могла да се обезвъздуши заради премачкан маркуч .
Системата не е могла да се обезвъздуши заради премачкан маркуч .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Супер, значи все пак колата може да се обезвъздуши сама, когато маркучът не е прегънат. Тука валят вакууми, гарнитури, шантава работа.
-
- VW експерт
- Мнения: 13264
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Бих се върнал в първия сервиз с няколко въпроса. И щанга в ръката.
- samo_pechka
- Мнения: 8851
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд

Значи не, че нещо съм против мастерите.
Знам , че има и много свястни и кадърни хора.
А как се пресуква/прегъва маркуч? Оригинален такъв.
Като се работи урбулешката...така става.
Това е много гаден проблем . Отделно и зорлем докаран.
Добре, че все пак навихме колегата да иде отново в сервиз .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
Zdravko Zankov написа:Бих се върнал в първия сервиз с няколко въпроса. И щанга в ръката.
Не мисли кракът ми да стъпи там .
Re: Passat B6 2009 2.0 TDI CBAB - Изчезване и появяване на антифриз в разширителния съд
paagrio написа:Супер, значи все пак колата може да се обезвъздуши сама, когато маркучът не е прегънат. Тука валят вакууми, гарнитури, шантава работа.
Всеки иска да помогни, с някакви насоки.
Важно е , че колегите искат да помогнат .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта