Passat B6 няколко въпроси и мнения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1137
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот railfan » Нед 11 юни 2023 13:35


Точно така, но пък става с OBDEleven донгъл, който е 100 лв и става и за кодинг, ако си платиш про лиценз за още толкова пари :mhihi
Иначе изолирането на егр удължава живота на филтъра, защото се спира циркулацията на изгорелите газове през мотора и оттам идва и по-дълъг живот.
Но, ако дпф е накрая на живота си, това е излишно, заслужава си да се махне само ако ще се маха и дпф физически.




Emo_24
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 09 юли 2023 16:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Emo_24 » Нед 09 юли 2023 16:28


Здравейте колеги имам Passat b6 2.0tdi 110 коня 2009, 5 степенна ръчна скоростна кутия. Въпросът ми е има ли вариант да се смени скоростната кутия от 5 степенна на 6 степенна и ако да от коя модификация става? Благодаря предварително!


Mims17y
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 14 апр 2025 17:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Mims17y » Пон 14 апр 2025 17:42


Здравейте, купих passat b6 2007г. след основното обслужване и минати около 500км. започна да свети жълта лампичка за маслото. Долях масло, но след още около 200км отново светна жълта лампа и започна голямото гадаене от какво е. Направен е ремонт на турбината, сменен е капак клапана, накрая се направи ремонт и на двигател - сигменти, сменени гумички. Ноо... маслато отново изчезва.
От какво може да е?
Майстора каза, че е нормално след ремонта около 2000км да гори повечко масло и да долея ако пак светне. От тогава са минати 1300км и лампата отново светна. Не тече, не пуши, пали без проблем, няма бръмчене, ручене и т.н. Нямам логично обяснение какво се случва...


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 836
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Asko VW » Пет 18 апр 2025 10:56


За да спада нивото на маслото има два варианта или тече или го гори, ако си сигурен, че няма теч, значи го гори. Това че не пуши не е гаранция, че не го гори, възможно е DPF да го задържа (докато не изпищи и той на умряло).
Първо се увери, че си с правилната спецификация на маслото. Принципно е 5W-30, 505 00/505 01, по заводска спецификация. Допустими са примерно 5W-40, 504 00/507 00.
Второ, това че нещо е ремонтирано, не значи, че е добре ремонтирано. Прегледайте тръбите към кулера и самия него, дали са мазни и дали не е пълен с масло. Ако е така значи турбото пропуска масло.
Прегледайте и системата на кратерната вентилация, дали всичко работи и тя може да води до загуба на масло ако нещо не е О.К.
Най-неприятния вариант е да е бил неуспешен ремонта на двигателя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта