Акумулатора ми пада за 1 час

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 22 фев 2007 14:49


Някой май е прекалено дребнав....
Е може да съм създал 2-3 бисера...Важното е, че не съм вкарал никой в "ненужни разходи"!




GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Чет 22 фев 2007 15:33


Изключвайки куплунзите непосредствено пред консуматорите (плафон, осветление на багажник или вакуум помпата) единственото нещо което проверяваш е дали късото е в самия консуматор , или в кабелите свързани с него .Ето защо ти предалгам да мериш директно на куплунзите на конзолата с предпазителите.Напълно възможно е при изваден куплунг на вакуум помпата да има късо в микроключетата на предните врати и да ти прави проблем.Същото се отнася за останалите консуматори, ако при откачени всички консуматори продължава да има късо -спор няма някъде има окъсени кабели или по малко вероятното шини в конзолата на предпазителите.


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 22 фев 2007 17:51


Благодаря, момчета!

Ще захвана процедурата с маншоните, бушоните и машинките... в събота и неделя и ще пиша.
Благодаря на всички!


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пон 26 фев 2007 9:55


Момчета, опитах но нищо не стана! Най-напред разгледах всички маншони, но не видях проблем. След това разкачих таблото, но от цялата галимация от кабели не разбрах къде да гледам... Ъ!?!?
Ако това подлежи на обяснение...please! Ако не пак ще си карам без тоци, докато не намеря време за майстор...
Апропо... кой е най-близкия читав сервиз в Лозенец откъм южния парк?


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 08 мар 2007 14:05


Здравейте!!!

Аз да се отчета, както си му е реда! Оказа се ключето на централното при капачката на резервоара... каквото и да значи това... То е правило всички золуми. Сега, без него консумацията на бушона е 700 mA.

Благодаря на всички за помощта!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 08 мар 2007 16:18


k22 написа:Е може да съм създал 2-3 бисера..."!

без да се обиждаш ама са с по две нули отзад,просто как да кажа ,само Васко се престраши да ти ко каже.


Калоян Кирилов
Мнения: 1713
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Калоян Кирилов » Чет 15 мар 2007 20:42


И аз имах подобен проблем но моя се оказа от релето на генератора.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта