Питане за Passat B3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Питане за Passat B3

Мнениеот Vicho » Съб 17 мар 2007 0:51


Проблем!
1. Свети ми индикатора за ръчната спирачка. На какво може да се дължи?(разбира се при освободена ръчна :) )
2. Нещо не работи като хората - интересното в случая е че ужким работи нормално, но някои път като се наложи да го изръчкам и след това изведнъж или на следващото палене почва да работи много тихо, доста по-добре ускорява и същевременно с това по бавно качва обороти на всяка предавка. Иначе работи по шумно и едва ли не за 50м. и съм вече на 4та скорост :( - на какво може да се дължи?
3. До колкото знам амортисьорите са ми с пълнители. Има ли проблем като ги сменям ако сложа цели макферсони - спрял съм се на Билщайн (маслени).
Информация която може да ви потрябва: карам с масло Кастрол ГТХ 15W40 , нови свещи Бош, въздушния филтър май е добре..:)
... е толкова от млад шофиор като мене ...




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 мар 2007 2:18


1. Светещия индикатор за ръчната (без да си я дръпнал) означава че имаш ниско ниво на спирачна течност - може да се дължи на изтичане на спирачна течност, или намаляване на нивото вследствие на износени накладки (мисля че нямаше вариант за "електрически" накладки - т.е. с датчик за износването). Другият вариант е проблем с копчето (крайния изключвател) на лоста на ръчната, или проблем с кабелите до него.
2. Трудно ми е да кажа.
Въздушния филтър е хубаво да го смениш - не струва кой знае колко, а е добре да знаеш че двигателя взема достатъчно чист въздух.
Успех !
П.П. И пропуснах - :welcomee :welcome_to_group

user edit - много грешки, поради часа на писане ...

Последна промяна от gr_kanev на Съб 17 мар 2007 10:56, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 10:49


Здравей и от мен!
За първа точка- както винаги новоназначения 'доктор'- перфектен и изчерпателен! ;)
за втория въпрос... би трябвало след ръчка да работи по-тихо, но и по-добре да ускорява... знам ли... Единственото, дето ми хрумва е натрошена плоча на катализатора и да се разхвърчава вътре от повечето изгорели газове, да се събира на някое по-тясно място и да пречи на изпразването на газовете след това. Като симптоми-отговарят, но не съм го срещал из форума като обяснение. Сам си го измислих ;)
По третия въпрос отговора е Да!
При мен си смених целите ботуши, не само пълнителите, защото бяха доста кородирали и беше безсмислено да ги ставям. За Билщайн чувам добри думи, особенно ако са истински! Даже някъде срещах и препоръка в съревнование с Монро.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 17 мар 2007 11:36


:welcomee :welcome_to_group

Колегите преди мен са били доста изчерпателни ,но аз ще допълня само по 1 въпрос,а именно ако си мил колата е възможно да ти дава на късо самата букса на казанчето на спир.течност,поне при мен беше така.Оправя се като с духалка издухваш водата вътре в буксата :wink:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Съб 17 мар 2007 11:55


Колега, аз само да спомена от личен опит, че на мен ми светеше лампата на ръчната и се оказа, че едно от цилиндърчетата ми изпуска спирачна течност и целия барабан отзад беше омаслен. Виж го при теб как е, а като за начало долей спирачна течност и ако е от това би трябвало да ти угасне лампата ;)

Успех :)


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Съб 17 мар 2007 13:01


Благодаря.
Има ли значение каква спирачна течност ще долея? Каква трябва да бъде? (ДОТ 4 или някаква друга)
Чакам и други отговори по точка 2 - благодаря предварително.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 17 мар 2007 17:05


Ако не си я сменял, не доливай, а направо я смени цялата.DOT 4 е.


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Нед 18 мар 2007 2:37


Точка 1 и 3 са решени!:)
Остава най-големия проблем т.2 :(


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Нед 18 мар 2007 20:00


:arrow:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 19 мар 2007 7:01


колега ако след изръчкване мирише на лошо /на развалени яйца/ то вероятно катализатора е запушен. Покрепям идеята на Radotorm.
Мисля че това ще могат да установят на газ анализатор.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 19 мар 2007 8:54


ivo123 написа:Мисля че това ще могат да установят на газ анализатор.

Тези, дето сменят ауспуси също си имат начини да разберат има ли нещо там или не. Почукват, потропват...
Иди, ако искаш, на майстор. Потърси из темите къде са доволни колегите в София.
Още не съм пил кафе и хич ме няма по мисловната и споменна дейност, че да ти кажа коя фирма се слави най-много



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта