Фарове .....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пон 26 мар 2007 15:38


МОРСКИЯ написа:
mafiota написа:Ами по-мощните крушки (90/100W) не влияят ли на рефлекторите - смисъл да опекат рефлекторите??

На старите соц. автомобили да , ама на западните не има пречи


ИзображениеИзображение




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 мар 2007 15:47


tyo написа:Изображение

tyo, това при теб се е получило от окислени и съответно нагряващи клеми, а не от топлината на балона. Изглежда е влезнало влага и от там вече... :bishop


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 мар 2007 16:06


radotom написа:
tyo написа:Изображение

tyo, това при теб се е получило от окислени и съответно нагряващи клеми, а не от топлината на балона. Изглежда е влезнало влага и от там вече... :bishop

    Това са халогените, те отзад са от някаква пластмаса или бакелит и затова се деформират от по голяма темп. При фаровете на Б3 това неможе да се получи.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 26 мар 2007 20:39


Колега от морето, освен това че нямат релета на фаровете и инсталацията им е направена от тънки кабелчета мисля 1,5кв.см се споменаваше тук по темите. Вземи едно кабелче и от + на акомулатора до + на крушката и ще видиш разлика във светлината.
Аз сложих и съм повече от очарован, а относно крушките ксенон за 5 лв. онзи ден взех от един приятел който си ги купил пък после ги оставил за пред КАТ резерва 100/90 вата. Една вечер ги пробвах за около 2 км и ги смених под първата улична лампа дето светеше. Гола вода са, а моите крушки са 55/60 вата. Изводите оставям на теб.

П.С Под крушки да се има предвид лампи Н4


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 26 мар 2007 20:42


К.Одаджийски написа:... тънки кабелчета мисля 1,5кв.см ...

Това е СТРАШНО много !
Вярното е кв. мм !


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 26 мар 2007 20:44


gr_kanev написа:
К.Одаджийски написа:... тънки кабелчета мисля 1,5кв.см ...

Това е СТРАШНО много !
Вярното е кв. мм !

:oops:
Моя грешка за което съжалявам искренно.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 мар 2007 21:09


[quote="К.Одаджийски"] Гола вода са, а моите крушки са 55/60 вата. Изводите оставям на теб.

    Колега никога не прави категорични изводи за да не останеш изненадан в един момент. Ако имаш път към София обади се да ти демонстрирам голата вода която съм взел за 6лв комплекта и тогава пак ще говориме. Черпенето ще е независимо от резултата. :wink:


Потребителски аватар
МОРСКИЯ
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот МОРСКИЯ » Пон 26 мар 2007 22:11


Как е възможно един Москвич , Лада или пък ЗАЗка дето са на по 20 30 години и са на светлинни години от съвреманните технологии да имат релета за фаровете .И освен това не мога да си обясня какъв трява да е тоя ключ който да издържи тоя ток който консумират фаровете . И друго искам да кажа да пробвате да включите фаровете с кабел 1,5 квадрата . Прекалено е тънак


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 27 мар 2007 7:12


teodor6769 написа:
К.Одаджийски написа: Гола вода са, а моите крушки са 55/60 вата. Изводите оставям на теб.

    Колега никога не прави категорични изводи за да не останеш изненадан в един момент. Ако имаш път към София обади се да ти демонстрирам голата вода която съм взел за 6лв комплекта и тогава пак ще говориме. Черпенето ще е независимо от резултата. :wink:


ОК. Снощи като го писах мнението ми се спеше здраво и не съм се изразил както трябва, но наистина тези които пробвах нищо не се виждаше с тях и затова ги смених под уличната лампа.Възможно е комплекта да не е хубав, знам ли.....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 7:53


МОРСКИЯ написа:Как е възможно един Москвич , Лада или пък ЗАЗка
Ладите, или поне Жигулите нямат! Почти съм сигурен, че и другите изброени няма релета.
А кабелчето наистина е много тъничко!
Икономии, брат! Бакъра скъп!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 мар 2007 9:16


Ладите имат релета, Жигулите нямат, за ЗАЗ-ките ... май нямаха (отдавна беше като карах). Проблема не е толкова има ли реле или няма - защото ако има, ама минава тока за него през 3-4 окислени клемореда, предпазители, и т.н. - ефекта от релетата е че се пази ключа, ама лампите пак си жълтеят. Затова радикално, по български - с по-дебели кабели, максимално къси, разбира се пак през предпазител, но директно от плюса и маса, и "НЕ" на лошите (хлабави) връзки !


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 29 мар 2007 21:23


Колеги да се похваля - днес и аз си купих лампи OSRAM Cool BLue 4000K, ами светят доста добре :)), но и соленко излизат -13лв бр., но аз си мислих че са 90/100, а те са 55/60W, и въпреки това правих сравмемие - имам чуство че по-силно светят от обикновена 100 ватова халогенка, имам релета на фаровете.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта