Пак эа алтернатора и эареждането

Техническа и сервизна информация за Passat
Emo_VW
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот Emo_VW » Сря 28 мар 2007 19:07


Бях чел нещо эа проблема но не мога да го открия!На праэен ход на двигатела напрежението върху акумолатора е 14v но при повишаване на оборотите эапочва да пада,а като се включат фарове и др. хептен та дори до 11.5v.Проверих четките-добре са,ремъкът-и той е добре. Ако някой е патил и има идея-чакам да пише!!!!!!!!!!!!!!




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 28 мар 2007 19:37


Прилича ми на регулатор на напрежението.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 28 мар 2007 23:43


Или изяден колектор вече.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 29 мар 2007 10:13


за мен това е ргулатор.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот kossel » Чет 29 мар 2007 10:20


Emo_VW написа:Бях чел нещо эа проблема но не мога да го открия!На праэен ход на двигатела напрежението върху акумолатора е 14v но при повишаване на оборотите эапочва да пада,а като се включат фарове и др. хептен та дори до 11.5v.Проверих четките-добре са,ремъкът-и той е добре. Ако някой е патил и има идея-чакам да пише!!!!!!!!!!!!!!


регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот L&R » Чет 29 мар 2007 10:26


kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..


А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през ротора :D в зависимост от напрежението в B+.

А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот kossel » Чет 29 мар 2007 10:43


L&R написа:
kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..


А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през ротора :D в зависимост от напрежението в B+.

А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.


Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 10:54


kossel написа:Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)


Да, де, ама ако е от диодната плочка, при вдигане на обротите няма да пада напрежението.
Според мен vasseto е прав. Получават се неравности по колектора и четките нямат възможност да контактуват добре при по-високите скорости на въртене.
И аз едвам закърпих 3 и на двете части на ТОЕ-то! :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 29 мар 2007 12:55


Едва ли е от регулатора, по-скоро действително нещо по 2та контактни пръстена. Може да се провери как са като се извадят четките и ако е само до почистване - да се зачистят.
Ако е по-зле - евентуално може да се престържат, но трябва да се внимава да не станат елиптични, т.е. на струг примерно.


Emo_VW
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пак эа алтернатора и эареждането

Мнениеот Emo_VW » Сря 04 апр 2007 20:32


kossel написа:
L&R написа:
kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..


А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през ротора :D в зависимост от напрежението в B+.

А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.


Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)
Проблемът се окаэа точно около диодните плочки-те са две!Едната директно е эахвана эа корпуса на алтернатора и от нея иэлиэа "+" а другата е повдигната и котактува към маса чреэ три втулки които са сегнати с болтчета,едно от които беше хлабаво докато другите много трудно ги раэвих! Но до акумолатора пак не достигаха эаветните 13.7-13.9V .Наложи се да сваля кабела от стартера до акум. и да се эапоят кабелната обувка и накрайника эа"+"!Вече е "ОК"!Благодаря!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта