Пак эа алтернатора и эареждането
Пак эа алтернатора и эареждането
Бях чел нещо эа проблема но не мога да го открия!На праэен ход на двигатела напрежението върху акумолатора е 14v но при повишаване на оборотите эапочва да пада,а като се включат фарове и др. хептен та дори до 11.5v.Проверих четките-добре са,ремъкът-и той е добре. Ако някой е патил и има идея-чакам да пише!!!!!!!!!!!!!!
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Пак эа алтернатора и эареждането
Emo_VW написа:Бях чел нещо эа проблема но не мога да го открия!На праэен ход на двигатела напрежението върху акумолатора е 14v но при повишаване на оборотите эапочва да пада,а като се включат фарове и др. хептен та дори до 11.5v.Проверих четките-добре са,ремъкът-и той е добре. Ако някой е патил и има идея-чакам да пише!!!!!!!!!!!!!!
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Пак эа алтернатора и эареждането
kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..
А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през ротора

А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Пак эа алтернатора и эареждането
L&R написа:kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..
А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през роторав зависимост от напрежението в B+.
А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.
Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пак эа алтернатора и эареждането
kossel написа:Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)
Да, де, ама ако е от диодната плочка, при вдигане на обротите няма да пада напрежението.
Според мен vasseto е прав. Получават се неравности по колектора и четките нямат възможност да контактуват добре при по-високите скорости на въртене.
И аз едвам закърпих 3 и на двете части на ТОЕ-то!

Re: Пак эа алтернатора и эареждането
Проблемът се окаэа точно около диодните плочки-те са две!Едната директно е эахвана эа корпуса на алтернатора и от нея иэлиэа "+" а другата е повдигната и котактува към маса чреэ три втулки които са сегнати с болтчета,едно от които беше хлабаво докато другите много трудно ги раэвих! Но до акумолатора пак не достигаха эаветните 13.7-13.9V .Наложи се да сваля кабела от стартера до акум. и да се эапоят кабелната обувка и накрайника эа"+"!Вече е "ОК"!Благодаря!kossel написа:L&R написа:kossel написа:
регулаторът на непрежение се намира в самия алтернатор - състои се от три регулиращи елемента за 3 те фази. т.е. може да изгори 1 елеметнт ,получаваш 1/3 по малко заряд, ако са изгорели 2 елемента 2/3 по малко заряд ... и така , трябва да се свали и да се замери ... или да се пуснат повече консуматори и тогава да се премери заряда ..
А сега де, тези дето съм отварял все са били за регулиране тока през роторав зависимост от напрежението в B+.
А това дето описваш ми прилича на така наречената диодна плочка, която действително е трифазен изправител с 6 диода.
Да регулаторът е на четките, а това е изправителна плочка ... но идеята е ясна в нея да търси проблема (изложих се не случайно по теоретична електротехника има 3)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта