
Регулират ли се изобщо клапаните на RP ?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе хора не им се втелясвайте толкова на тия повдигачи, щом причукват при запалване за 2-3сек при студен двигател няма нищо страшно все пак колите ни са на по 15тина години и е нормално да има някакво износване на повдигачите както и на всичко друго впрочем. Щом не чукат и на загрял двиг. карайте и не се вкарвайте в излишни разходи за части които може и да са по зле от вашите в момента. Уж истински повдигачи вървят около 15лв бройката или 100-120лв комплекта. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами смених си маслото и проблема си седи - дори като загрее колата си се чува потракване (съвсем ритмично тракане) и като дам газ си остава същото тихо тракане ама с по-голяма честота.
Преди да налея новото масло си сипвах добавка за почистване на магистрали и т.н. и в действителност изтече доста голямо количество мизерия (утайки,боклучета и т.н.) като източвах маслото.
С новото масло в началото трака по-малко а тракането след като вече си работи колата си е същото (дори при загрял двигател до степен,когато включва перката си тракотят).
Ще я карам да премерят налягането на маслената помпа за да видим по другия проблем какво се случва и ако се стигне до смяна на помпа ще кажа как се е променил звука от клапаните.
Благодаря!
Преди да налея новото масло си сипвах добавка за почистване на магистрали и т.н. и в действителност изтече доста голямо количество мизерия (утайки,боклучета и т.н.) като източвах маслото.
С новото масло в началото трака по-малко а тракането след като вече си работи колата си е същото (дори при загрял двигател до степен,когато включва перката си тракотят).
Ще я карам да премерят налягането на маслената помпа за да видим по другия проблем какво се случва и ако се стигне до смяна на помпа ще кажа как се е променил звука от клапаните.
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е навън днес беше около 20 градуса.....не е баш зима
Иначе дори при загрял двигател те си тракотят и даже както казахте при 2000-2500 оборота пак си го има потракването.
Тази седмица вече ще говоря да си запазя час за мерене на налягането на маслената помпа.Разгледах една руска книжка за ремонт на Пасат и вътр едно нещо ме уби - дават налягане на маслото при празен ход не по-малко от 1.6 атмосфери,при 2000 оборота 1.8-2.0 а при 2500 дават бесната цифра 5-8 атмосфери
аз ли нещо съм в грешка или трябва да е такова налягането?


Иначе дори при загрял двигател те си тракотят и даже както казахте при 2000-2500 оборота пак си го има потракването.
Тази седмица вече ще говоря да си запазя час за мерене на налягането на маслената помпа.Разгледах една руска книжка за ремонт на Пасат и вътр едно нещо ме уби - дават налягане на маслото при празен ход не по-малко от 1.6 атмосфери,при 2000 оборота 1.8-2.0 а при 2500 дават бесната цифра 5-8 атмосфери


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
zfa159 написа:...Разгледах една руска книжка за ремонт на Пасат и вътр едно нещо ме уби - дават налягане на маслото при празен ход не по-малко от 1.6 атмосфери,при 2000 оборота 1.8-2.0 а при 2500 дават бесната цифра 5-8 атмосфериаз ли нещо съм в грешка или трябва да е такова налягането?
Сигурен ли си в единиците ? Да не е било нещо друго вместо атмосфери ? Възможно е това да е налягането, което прави помпата, иначе си има редукционен клапан, който трябва да се отваря при някакво (не знам какво е, ама си мисля че е по-ниско от 5-8 атмосфери) налягане.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами дават го кг/см2 което по единиците си го мисля като атмосфери защото долния датчик на масления филтър е точно между 1.6 и 2 атмосфери и работи при 2000-2100 оборота.Наистина 5 до 8 атмосфери е страшно много за примерно 2600 оборота.
А..една тънка подробност - пише че данните са при честота на вътрене на коляновия вал ама то дефакто това се брои за оборот на двигателя така че е все тая.

А..една тънка подробност - пише че данните са при честота на вътрене на коляновия вал ама то дефакто това се брои за оборот на двигателя така че е все тая.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен предишното масло не знам какво беше , но със сегашното ОМВ 15 В40 клапаните тракат , та се късат
станал съм като дърт Форд - дизел...
- независимо дали ще карам 200 км или колата ще е още студена... маат си и тва си е... Хеле пък като я попържа до колкото педал дава (оборотомера нещо все не ми стига
) , после как се разтраквааа...
Мисля сега да пробвам със 10в40 , защото преди да сменя маслото мотора не тракаше толкова яко... ако не - повдигачи...
Ако ли не - някой да има идеи за маслен кулер?




Мисля сега да пробвам със 10в40 , защото преди да сменя маслото мотора не тракаше толкова яко... ако не - повдигачи...
Ако ли не - някой да има идеи за маслен кулер?
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре, при мен е същто - паля студен двигател сутрин, трак трак трак, спира тракането, и след това тряка нещо друго, което незнам какво е... трака по-бързо с увеличаване на оборотите - май са различни нещата. При първото тракане си тракат повдигачите и това е нормално, стига да спрат да тракат след две секунди. Обаче другото постоянно тракане на какво се дължи? Темата се отклони малко на към хидравличните повдигачи, а въпроса беше дали може да се регулират самите клапани така, че да не тракат толкова... или каквото там друго трака... или с някаква центровка или пък всичко да се смени - клапани, повдигачи, и други работи... ама много пари ще отидат 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хъм при мен днес се поличи нещо друго - паля,изтракват в началото и спират а един или два продължават да си тракат и докато не се изправя хубаво на газта за няколко секунди и спира да трака,пак остава едно дребно тракотене ама ме узадачи това че трябва да я изръчкам в началото за да спре да трака силно (или някой повдигач не се пълни добре или помпата ми си е отишла).
Благодаря!
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта