Перка на радиатора на VW Пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
vladi 1981
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 12:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Перка на радиатора на VW Пасат

Мнениеот vladi 1981 » Пон 09 апр 2007 13:08


Перката се включва на по-бързи обороти около 105 градуса,а бавните обороти ги няма никакви...Дали причината е в датчика на радиатора?Смених скоро термостата(80градуса),капачката на разширителния съд,и гарнитурата на главата.Извънградско движение няма проблеми поддържа 80 градуса,но градско и задръствания стига 105 когато се включва перката.Някой ако има подобни проблеми нека да помогне със съвет.Мерси предварително!!!
заглавието без главни букви mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 09 апр 2007 13:14


епа фани смени и това дето не си сменил само-датчика на радиатора-че от него е 80%!
иначе има вариант и товара вътре в моторчето да е фуфнал но това се лекува само с ново моторче...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 09 апр 2007 20:28


Колега направи следното.
Вадиш буксата от перката и закачаш + и - за да провериш дали степените бачкат. Мисля че имаше един кафяв и два двуцветни /червено и жълто и червени и нещо друго беше/. На кафявия даваш маса или минус, а на другите закачаш +. Първо на единия после на другия. Трябва да имаш 2 различни степени на двата различни входа. Ако ги има е почти сигурно че е датчика, ако не - перка.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 10 апр 2007 7:23


A как се оправя разбалансирана перка, та цялата стойка се клати. То е чсно че търябва да се балансира, но някои правил ли е упражнението?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 10 апр 2007 9:28


mafiota написа:A как се оправя разбалансирана перка, та цялата стойка се клати. То е чсно че търябва да се балансира, но някои правил ли е упражнението?

От какво е разбалансирана ? Ако е от отчупено парче, трябва срещуположно на него (ако е възможно) да се изреже същото парче, или пък да се добави (под формата на блокит (не съм сигурен така ли се пише :oops: )). Толкова ли е скъпа или дефицитна тази перка, че не я смениш ? Разбалансираните въртящи се части водят до износване и повреди в съответните лагери ...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 10 апр 2007 10:16


чесно казано и аз незнам от какво се е разбалансирала, но си бие, има чувство че самата перка е нещо изметната или по някакъв начин изкривена, а може и преди колата да е била удряна :roll:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 10 апр 2007 17:19


mafiota написа:чесно казано и аз незнам от какво се е разбалансирала, но си бие, има чувство че самата перка е нещо изметната или по някакъв начин изкривена, а може и преди колата да е била удряна :roll:

Ами тогава нещата отиват към друга перка (ако нямаш доверие на новите, опитай със "second hand" от някоя морга - още повече че там има по-голяма вероятност да има вариант "пробвай, и ако не ти харесва - друга или парите обратно").
Успех !


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 апр 2007 22:03


Хич не му мисли - нов ел.мотор. но задължително да е втора младост оргинален. Хич не се лъжи по нов боклук .
2005г с доставка взех турски боклук "Топран" и чакане 1 седмица. Нямаше никъде втора младост . За 1 год . перката се деформира от топлината на радиатора . Пластмасата се изметна -стана елипса кръга / вентилатор за Голф 3/. Взе да вибрира като се включи вентилатора. Докато обикалях моргите се скапа ел.двигателя -изгоря 1ва степен и сякаш и имаше пробив в намотките на 2 ра / много вяло развъртване/.
Намерих за 40лв оргинал Бош 2 степенен от 1 ударен яко отзад Голф.
Смених и радиатора с по-голям -чисто нов на външен вид без грам подбитост по ребрата. 100лв за вентилатор 2 скоростен, радиатор с датчик 2 степенен, помпа за вода на предно стъкло и кука за теглене.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 10 апр 2007 23:57


Ми за да се разбалансира трябва бая да се е ударила а иначе е възможно да не е оригиналната и от топлината,както каза колегата да е заминала и твоята.
НЕ прочетох каква ти е точно колата ама по моргите има какви ли не неща така че се разрови и ще откриеш нова и предполагам ще ти излезе по-евтино от балансиране на тази,евентуалната и смяна в скоро време и недай си боже прегряване през това време.
Успех!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 11 апр 2007 7:32


zfa159 написа:..ще откриеш нова и предполагам ще ти излезе по-евтино от балансиране на тази,евентуалната и смяна в скоро време и недай си боже прегряване през това време.
Успех!


Все пак и лято наближава . Тази перка с разбити втулки не се знае кога ще спре да работи и ефекта през лятото е прегряване, нова гарнитурка на главата и пари за ремонт по смяната в допълнение на перката .


Потребителски аватар
daky
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daky » Сря 11 апр 2007 10:53


Погледни да няма кал по перката.Веднаж при боксуване на зад така я бях омазал,че тресеше цялата кола



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, zdravkop64 и 76 госта