филтър за купето на В3 и странно моторче под решетката
- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
филтър за купето на В3 и странно моторче под решетката
Привет на всички VW фенове
.Това е първата ми тема и дано не объркам нещо
От миналата година съм притежател на Passat В3 1.6 TDI 1991-а.Толкова за возилото,сега на въпроса.Със затоплянето на времето започнах по често да пускам вентилатора и климатика и ми направи впечатление че се появи една миризма като на изгорял маркуч.Попрочетох какво сте писали по темата и вчера си купих филтър за фритюрник с активен въглен от Практикер за 2.69 лв. и антимикотичен спирт за почистване на климатика,както беше посъветвал някой в една от темите за миризмата в купето и приноса на климатика за това.Каква беше изненадата ми обаче когато свалих кората под чистачките и видях това: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=124889&photo=1 .От решетката стърчеше някакъв кабел а като я свалих видях някакво моторче: http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2657571 .Вчера дори не се виждаше под моторчето - целия отвор беше плътно покрит от нещо,което явно е клапа,която съм отворил без да разбера как днес...Както и да е усетих се че няма как да пригодя филтъра за под решетката и реших да опаковам решетката отгоре,но като я върнах на мястото и въобще не можах да завия пак болтовете,както си бяха.Може да е имало нещо като гайки отдолу,които просто да са си изпаднали... Май прецаках системата ,защото днес за първи път ми влезе листо в купето
.Въпроса ми е какво е това моторче - не ми прилича на фабрично с тоя кабел който минава през решетката.Помогнете моля и с акъл как да завинтя пак стабилно болтовете.И още - къде точно се пръска с тоя антимикотичен спирт - в отвора който се вижда на втората снимка ли? Като не го е измислил чичко Немец - седи мирен ,ама пусти и мерак да дишаме по чист въздух в купето
Очаквам съветите ви и благодаря предварително.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Създал си си работа наистина. Не е било нужно да сваляш решетката - "филтъра" може да се сложи отгоре и да се овърже с тел. Под нея няма смисъл да е - ще провисне.
Гайките явно са паднали някъде, въпросът е къде.
А това моторче явно е слагано после там, може би затваря накаква клапа с тази рейка, вероятно реализира някаква рециркулация на въздуха в купето.
Гайките явно са паднали някъде, въпросът е къде.
А това моторче явно е слагано после там, може би затваря накаква клапа с тази рейка, вероятно реализира някаква рециркулация на въздуха в купето.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19729
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Моторчето си е оригиналното за обдухване, както си върви всяка кола.
Климатика явно ти е слаган допълнително. С това кабелче са пуснали вътре датчика за температурата на входящия въздух, ли, какво не знам.Може и за тая клапа, за която говориш да е
Болтовете, които държат тая решетка не се развиват. Те са с някаква полусверична глава и решетката просто се щраква през тях, да си влезнат там ушите й.
А моя филтър го бутнах под тая решетка и го затиснах с нея, но прии мен няма влизащи вътре кабеляци (то и климатик няма, де!)
Климатика явно ти е слаган допълнително. С това кабелче са пуснали вътре датчика за температурата на входящия въздух, ли, какво не знам.Може и за тая клапа, за която говориш да е
Болтовете, които държат тая решетка не се развиват. Те са с някаква полусверична глава и решетката просто се щраква през тях, да си влезнат там ушите й.
А моя филтър го бутнах под тая решетка и го затиснах с нея, но прии мен няма влизащи вътре кабеляци (то и климатик няма, де!)
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бе то ясно че това моторче дето мести някаква рейка нагоре-надолу е някаква самоделка, и то неграмотно монтирана. Самия факт че кабела минава през решетката (а би могло поне през плътната част отстрани да е), че скобата е хваната с поп-нитове които даже са разпукали пластмасата, а и в решетката е направена дупка та да може рейката да излиза нагоре го доказва.
Но според мен човека просто трябва да си намери гайките къде са паднали и да си възстанови закрепването на решетката. А това двигателче - да си седи, сигурно осигурява режим на рециркулация на въздуха за климатика.
Но според мен човека просто трябва да си намери гайките къде са паднали и да си възстанови закрепването на решетката. А това двигателче - да си седи, сигурно осигурява режим на рециркулация на въздуха за климатика.
- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте колеги,вчера бях при °niksi° и той ме "осветли" по въпроса за странното моторче.Било за отваряне и затваряне на въпросната клапа,която пък била за климатика.Така и не можахме да разберем кога се отваря и кога затваря.Според мен затваря притока на външен въздух ,когато заработи климатика.Иначе °niksi° направо ми ги "бетонира" тия болтове
По средата им има нещо като гумени тампони ,които като се нахлузят в дупките за да се затегне решетката остава само да се потегнат и едни уши,които са на тялото на самата решетка към главите на болтовете.Та така - мисля че темата е за ключ
Благодаря на всички
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
gencho12 написа:Здравейте колеги,вчера бях при °niksi° и той ме "осветли" по въпроса за странното моторче.Било за отваряне и затваряне на въпросната клапа,която пък била за климатика.Така и не можахме да разберем кога се отваря и кога затваря.Според мен затваря притока на външен въздух ,когато заработи климатика.Иначе °niksi° направо ми ги "бетонира" тия болтовеПо средата им има нещо като гумени тампони ,които като се нахлузят в дупките за да се затегне решетката остава само да се потегнат и едни уши,които са на тялото на самата решетка към главите на болтовете.Та така - мисля че темата е за ключ
Благодаря на всички
Моита клапа си е вътре при турбинката която духа в купето и като дадеш на контакт сама се затваря и съответно като мана контакта се отваря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, pe6o__, rosenstoilov78 и 76 госта