Въпрос за 'леща'

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Въпрос за 'леща'

Мнениеот kossel » Вто 03 май 2005 7:17


Задното ми гърне на пассат комби 90 година , 1.8 мотор, беше увиснало , ходих на майстори за аспуси и те ми казаха че съм за смяна на леща - къде се намира тази леща ? с какво се храни ? има ли връзка със увисването на задното гърне ? Някой смянял ли е такава леща колко струва лещата и подмяната евентуално ?




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 03 май 2005 21:56


лещата се намира между колектора и тръбата отпред при мотора, но не виждам връзка с увисването


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 04 май 2005 1:06


Каква и е работата на тази "леща"??????? :roll:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 04 май 2005 3:34


Може би катое увиснало задното гърне и нещо се е разместило отпред при колекторите и тази леща ...
абе я кажете някои свестни майстори по ауспуси, че попадам все на разни араби и прочие ...


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 04 май 2005 10:38


Работата на тая леща е да позволява определено движение на тръбата спрямо колектора във всички посоки т.е. един вид мека връзка. ако връзката там е зле. Омекнали пружини скъсани или липсващи всички гърнета се изместват назад и висват. Нови колектор и тръба само в Юнито и струват майка си и баща си. По-добре си купи две нови пружини и ги смени и виж как е. Струват по 9лв в Юнитрейд


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 04 май 2005 11:44


Ще обиколя майсторите дето правят ауспуси, по гергьовден, па да видим какво ще стане ... то си е на късмет ... не се знае какво ще стане


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 04 май 2005 13:05


Не са скъпи, продават и такива връзки, които заместват лещата.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 07 май 2005 15:17


Развръзката ... оказа се, че не било леща, а гарнитура на колекторните тръби .... ей .... все нещо се чупи по тази кола ей !


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 07 май 2005 19:34


Аз съм сменял такова нещо преди 2 години, старото беше пресовка от алуминий и гума, ма беше многосмачкано и напечено и много не схванах конструкцията му.Новото което взех и слоших струваше 8 лева и беше от някъв по-странен метал наподобяващ хром ванадий, ма нямаше нищо общо с това, което свалих от колата :shock:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 09 май 2005 6:44


Бря, бря, бря ..кошмар ... оказа се, че не е и гарнитура на колекторни тръби , а едноцевката дето тръгва от лещата и стига до първото гърне ...брей ... измъчих се ..сега имам едноцевка с едн а година гаранция хехехе :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта