Като загрее близо до работната t почва да пропушва синьо

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Като загрее близо до работната t почва да пропушва синьо

Мнениеот RS6 » Чет 10 май 2007 10:19


Здравейте на всички колеги.Имам следния проблем.Колата като загрее близо до работната температура почва да пропушва синьо, като по силно изразено е когато е на празен ход в задръстване. При каране вече в обороти не се забелязва пушек. При палене на студен двигател също не съм забелязал да пуши. Няма тракане, просто пуши, но само на топъл двигател. Мотора е 2Е. Дайте си мнението какво може да има.
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Мнениеот Printmaster » Чет 10 май 2007 10:23


Аз мисля,че е от гумичките на клапаните. Харчи ли масло?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 10 май 2007 10:55


Или гумички ако харчи масло или ао харчи антифриз,гарнитура глава.Свали една свещ и виж имали нагар ако има значи отиваш към гумички :wink:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 10 май 2007 11:15


Син пушек по принцип трябва да е антифриз - ако е масълце през ауспуха илиза черен дим. Кое ти намалява - антифриза или маслото - провери ги - така най-лесно можеш да разбереш. :idea:


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Чет 10 май 2007 11:50


connor cane написа:Син пушек по принцип трябва да е антифриз - ако е масълце през ауспуха илиза черен дим. Кое ти намалява - антифриза или маслото - провери ги - така най-лесно можеш да разбереш. :idea:

Намалява само маслото.Антифриза- не. Аз знам, че синия пушек е признак за горене на масло, а не на антифриз. За антифриз е бял дим- живо приключение.Черния дим е за много обогатена смес.
По принцип и аз съм се ориентирал към гумички, но питам дали някой няма подобен опит и да знам дали да очаквам изненади.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 10 май 2007 11:56


Мммм... не смея да оспорвам мнението за гумичките, но доколкото знам от тях изпушва при студен старт на мотора, а не след като загрее...
Имам неприятното усещане, че може да се окажат маслообиращи сегменти, но нека не съм лош пророк.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 10 май 2007 12:38


На мен при студен старт ми пуши синкаво да не кажа синьо. Казвате гумички така ли?


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 10 май 2007 13:18


Сегменти - най-лошия вариант. Сега се сещам, че на едно приятелче му пушеше сивкаво и се оказа, че сегментите бяха излезли в заслужена почивка :roll:
Измери компресията - така ще разбереш дали е това. Инъче - гарнитура или вложки - и двете - много по-добър вариант от сегменти :shock


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Чет 10 май 2007 15:02


radotom написа:Мммм... не смея да оспорвам мнението за гумичките, но доколкото знам от тях изпушва при студен старт на мотора, а не след като загрее...
Имам неприятното усещане, че може да се окажат маслообиращи сегменти, но нека не съм лош пророк.

При мен беше с абсолютно същите описани симптоми - на студен двигател малко или почти не пуши, а като загрее и в задръстване при подаване на газ - яко маслен пушек. Не беше гумички на клапани. :oops:
Също не пушеше на дълъг път когато се кара 2000-4000 оборота.
Съжалявам за лошите новини, но описанието ти е точно като на моята кола проблема - за мен са сегменти. Все пак не е лошо да мернете компресията за да се ориентираш.
connor cane написа:Син пушек по принцип трябва да е антифриз - ако е масълце през ауспуха илиза черен дим. Кое ти намалява - антифриза или маслото - провери ги - така най-лесно можеш да разбереш. :idea:

Хъхъ.. колега, това го реши защото антифриза е син на цвят ли? :047:


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Чет 10 май 2007 15:37


theater написа:При мен беше с абсолютно същите описани симптоми - на студен двигател малко или почти не пуши, а като загрее и в задръстване при подаване на газ - яко маслен пушек. Не беше гумички на клапани. :oops:
Също не пушеше на дълъг път когато се кара 2000-4000 оборота.
Съжалявам за лошите новини, но описанието ти е точно като на моята кола проблема - за мен са сегменти. Все пак не е лошо да мернете компресията за да се ориентираш.


Ако е така лоша работа, защото засега съм се подготвил за гумички и съпътстващите консумативи. Ако се сменят сегменти май трябва и биелните лагери да се сменят, за по-сигурно. Кажи колко ти излезна ремонта и какво си сменил покрай сегментите.За информация само.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 10 май 2007 16:25


radotom по добре е да си лош пророк :) защото ако са сегменти , трябва да се сменят и после на човека ще му е мирна главата :)


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Чет 10 май 2007 18:54


Здрасти,
при мен беше малко по-сложно - ъпгрейдвах от 1.6(4-степенна кутия) на 1.8 с нов мотор и 5-степенна скоростна кутия. Биелни лагери, сегменти, основни лагери, семеринги и всевъзможни гарнитури и фланци - 350-400 лв. Занесох главата на пичовете в Лозенец да я направят - 90 лв излезе за моята, а доколкото говорих с приемчика, може да излезне от 50 до 200 лв в зависимост от вложените компоненти.
Все пак като беше на земята решихме и съединител комплект да сменим - още 230 лв, че после става по-скъпо. :lol:

Не знам при 2Е как вървят частите.... може да са по-скъпи, защото доколкото аз съм чувал RP е сравнително евтин за поддръжка мотор.
Абе приготви си 1000-1300 лв и се захващай. Между другото колата я купих така и установих проблема след смяна на маслото - класика.
Карах я в това състояние около 2 години, така че ако не караш твърде много като мен не е спешна работата.

П.С. Все пак да ти напомня преди да се хвърляш на такъв ремонт и да си трошиш главата, вземете измерете компресията на цилиндрите на загрял мотор. Може и да не е толкова зле положението при теб. При мен беше по 11 на трите цилиндъра и 8 на 3-ти цилиндър


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 10 май 2007 18:56


theater написа:Здрасти,
при мен беше малко по-сложно - ъпгрейдвах от 1.6(4-степенна кутия) на 1.8 с нов мотор и 5-степенна скоростна кутия.. [/b]

Напоследък се загуби и не казваш как е? Дай някакви отзиви от трансплантацията ;)


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Чет 10 май 2007 19:00


Охооо.. Васе, не съм се загубил, ами съм се захванал да правя баня. :lol:
Навъртях и около 900 км и утре ще пътувам до Лом (за още 400 км от разработката). Доволен съм много. Засега всичко изглежда ОК (да чукна на дърво). Не губи масло, тягата е читава, но аз карам много внимателно - до 110-120 и не по-малко от 100. :lol: Разход на гориво при този режим - 6.5л/100км междуградско.

Днес направихме при Ваското малко довършителни работи - сменихме алтернатора, за който не останаха време и пари предния път. :lol:
Сега мотора е съвсем тихичък (въпреки дупчицата в средното гърне).
Единствения фланец, който не сменихме протече 3-4 дни след ремонта и го сменихме днес (досега си го носих в багажника в случай на нужда да го сменям на път). :lol:

П.С. @Vasstop - к'во пиеш ти ве човек? Имаш бутилка питие по избор, независимо от цената. :lol:


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Чет 10 май 2007 19:12


theater написа:Здрасти,
при мен беше малко по-сложно - ъпгрейдвах от 1.6(4-степенна кутия) на 1.8 с нов мотор и 5-степенна скоростна кутия. Биелни лагери, сегменти, основни лагери, семеринги и всевъзможни гарнитури и фланци - 350-400 лв. Занесох главата на пичовете в Лозенец да я направят - 90 лв излезе за моята, а доколкото говорих с приемчика, може да излезне от 50 до 200 лв в зависимост от вложените компоненти.
Все пак като беше на земята решихме и съединител комплект да сменим - още 230 лв, че после става по-скъпо. :lol:

Не знам при 2Е как вървят частите.... може да са по-скъпи, защото доколкото аз съм чувал RP е сравнително евтин за поддръжка мотор.
Абе приготви си 1000-1300 лв и се захващай. Между другото колата я купих така и установих проблема след смяна на маслото - класика.
Карах я в това състояние около 2 години, така че ако не караш твърде много като мен не е спешна работата.

П.С. Все пак да ти напомня преди да се хвърляш на такъв ремонт и да си трошиш главата, вземете измерете компресията на цилиндрите на загрял мотор. Може и да не е толкова зле положението при теб. При мен беше по 11 на трите цилиндъра и 8 на 3-ти цилиндър

Голямо благодаря за отговора колега. Ще измеря компресията, да видим какво ще покаже. Ако се окаже за сегменти-ще забавя малко ремонта, както и ти си постъпил. Не за друго ами за да взема каквото е нужно. Като го правя да е от един път. Ще съчетая и със смяната на ангренажния ремък-наближава му времето и на него.
Да разбирам, че трябва да измеря компресията на топъл двигател, за да се види дали е от сегменти?
Като се хвана да го правя ще те питам и за базата, където си правил главата. Мерси. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro_hack и 45 госта