Реле 16(или 14 беше)?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Реле 16(или 14 беше)?

Мнениеот The_Machine » Вто 22 май 2007 23:03


Така де, някой отвори темата за релетата... стартера ми току не иска да превърти ич... подбутвам реле 16 , което явно е за контакта и последващо за стартера и по някое време взима , че се оправя... някой има ли си на идея дали става същото реле от гоуф/джета и Т.Н. да взема от някоя морга... или на някой да му се намира излишно? :roll: :D




Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Вто 22 май 2007 23:22


Колега,това че стартера не завърта ,може да е от няколко неща,и то основно във самия стартер.Какво те кара да мислиш че е от това реле.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 22 май 2007 23:41


Че ток до шалтера не стига, примерно? :D
От "таралежката" на контактния ключ не е , защото се чува , че релето цъка , но предполагам му залепват контактите - това го прави само на студено. Като загрее колата никога не ми го е правила.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 22 май 2007 23:46


Ми свали релето и погледни дали е със стандратни изводи т.е. 85,86,87,30 и ако е ми кажи колко А е за да ти подаря такова (имам 20А,40А,70А).
На мен днес ми се прецака едно 70А за всичко което е през контактния ключ и останах без чистачки и парно което в това време е мнооого забавно :) .Виж го какво е и дай на лично.Едно време свалях релета наред от колите и още си имам няколко вкъщи :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта