Проблем с турбината
- smsdido
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с турбината
От известно време забелязах спад в мощността на автомобила и установих че маркучите за високо налягане на интерколера изпускат по малко въздух от снадките. Като ги натисна се уплътняват и спира да испуска въздух но след изфросиране пак почват да издишат въздух, та въпроса ми е може ли от това нещо да се повреди турбината и има ли някакъв начин да се оправи това без да се сменят целите маркучи
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Колега , има една поговорка : който си има брада си има и бръснач....
Искаш да ми кажеш , че си могъл да си купиш пасат 2002 година а сега се "циганиш" ( сорри за израза) за някакви маркучи , макар и предполагам сравнително скъпи за автомобил от тази година и ще се базикаш с турбината -това толкова зловещо и скъпо устройство ?! Айде , не се въвличай в неприятности насила.....
не че няма български методи , ама защо 



- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
juve написа:Колега , има една поговорка : който си има брада си има и бръснач....Искаш да ми кажеш , че си могъл да си купиш пасат 2002 година а сега се "циганиш" ( сорри за израза) за някакви маркучи , макар и предполагам сравнително скъпи за автомобил от тази година и ще се базикаш с турбината -това толкова зловещо и скъпо устройство ?! Айде , не се въвличай в неприятности насила.....
не че няма български методи , ама защо
ПОВЕЧЕТО СА ТЪКА КОЛЕГА, дори и теглят заеми, а какво става - гуми втора употреба, нямат каско, аларми и жулят здраво ментета части и ревът това им подало и онова. аз знам на еди колкоси в сервиза какво правят не ме интересува взимам си и документите и гас, ама после подало- имах проблем бяха ми сложили втора употреба част и хоп авария, отрепах си целия ден имах среща с 2-клиети абе проблем, но с документите и застрахователната фирма им праснах такъв иск че като го спечелих си купих ЛАДА НИВА-дълга база даже още не съм и махнал найлоните отзад.И като ида в сервиза ми стоят мирно та и свирки още малко ще ми направят.
преди доста време имах ПАДЖЕРО, и като почна няма мощност и това е , какво ли не направих та смених и два двигателя, и един ден реших да сменя испусканелните тръби-катализатор и гърнето , абе всичко и, гледам и невярвам на очите си питата на катализатора я няма и и един метален прът я избутах от калекторната тръба, бе остонала само металната армировка и се бе затапила и свила ката тапа, после този джип не се държеше та на двапъти м спука маркучите на турбото и колера - бях взел едни ментаци, но като сложих оригиналните заспа.
Пич това е каучук и тои си има довност колко и да ги затягаш файда нема, бегаи си вземи оригинални за да нямаш ядове- икономията е майкато на мизетията, а ако не може та поддържаш тази кола шитния и си вземи ГОЛФЧЕ.
Пич това е каучук и тои си има довност колко и да ги затягаш файда нема, бегаи си вземи оригинални за да нямаш ядове- икономията е майкато на мизетията, а ако не може та поддържаш тази кола шитния и си вземи ГОЛФЧЕ.

- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
smsdido написа:Та комплекта мъркучи е 2200 лева защто да ги сменам при положение, че са здрави и изпускат приз скобите които не мога да си обесня как се затягат, а в унитрейд расаждават точно като вас купувай нови !!!
Еба мама му кво ме напрай ти бре младеж кви са тия маркучи,при мен за тия пари си вземаш ново турбо бре.Преди 1 месец имах точно такъв проблем с един автомобил,смених му маркуча на турбото до кулера и струваше около 70 лв..
П.П. неказвам че тази цена от 2200лв. е много,защото въобще незнам за този автомобил колко струва.
П.П. а неможели да се настави някакъв друг ,защото при мен така стана
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
унитрейд расаждават точно като вас купувай нови !!!
Добре бе колега , защо се ядосваш сега ? Ние от добро..... ако маркучите са ти толкова скъпи ( бахти и цената



- smsdido
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблема е решен след като ги разглобих се оказа че просто от вибрациите са се изкривили зъбците на скобите, но след като ги наместих и щтракнах наново всичко се оправи.
А да ви попитам нормално ли е в маркучите да има малко количесво някаква течност по стените им /прилича като масло/, защото знам, че уж само въздух под налягане минава по тези тръби ?
А да ви попитам нормално ли е в маркучите да има малко количесво някаква течност по стените им /прилича като масло/, защото знам, че уж само въздух под налягане минава по тези тръби ?
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
smsdido написа:А да ви попитам нормално ли е в маркучите да има малко количесво някаква течност по стените им /прилича като масло/
виж тук:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23123
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта