халоген за Пасат В4 ляв
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
халоген за Пасат В4 ляв
Вчера видях , че са ми откраднали халогена.Кажете ми къде да търся халоген за В4.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: халоген за Пасат В4 ляв
walentin написа:Кажете ми къде да търся халоген за В4.
Ако искаш нов - по магазините. Ако ти трябва втора употреба - пусни обява в "КУПУВА".
п.с. Имам един с малка забележка, ако те интересува ми пиши л.с.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
bonano написа:Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Аз до колкото знам ксенона е най вече газ а дали е крушка незнам.
за справки - елемент 54
Winner25 написа:bonano написа:Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Аз до колкото знам ксенона е най вече газ а дали е крушка незнам.
за справки - елемент 54
Аз нещо не схващам въпроса ти но ми се струва че се оплиташ в терминологията.
Значи крушките по принципа на действие са 2 вида - с нажежаема жичка (халогенна) и газов разряд (Ксенон ).
Повече са, като всеки вид си има свои вариации но основните са тези 2.
Двата типа освен по принципа си на действие се различават и по спектъра на излъчвата светлина - цвета.
Лампите с нажежаема жичка светят в ниския спектър, до около 3500К, поне така пишеше в книжките по фотография.
За сравнение, пламъка на горяща свещ е около 1900К.
"Новите" халогенни крушки с разни магии и може би повечко маркетинг ги докарват до около 4000К.
Лампите с газов разряд започват да излъчват от 4000К нагоре.
До тук говорихме за цвета.
Силата на светене е нещо друго и няма много общо с принципа.
Халогенна лампа може да светне също толкова силно, колкото и ксенона.
Ще бъде необходима обаче много по-голяма енергия, тоест ще дърпа повече ток с куп проблеми породени от това.
В спектъра на светлината обаче, просто няма как да я достигне.
Лампите на фотосветкавиците също са вид "ксенони", светлината е в същия спектър (около 5000К) само че са конструирани да дават
много по-силна светлина от автомобилен, естествено за мнооого по-кратко време.
Както казах, ксенона дори при по-малка електрическа мощност отделя по-голямо количество светлина.
По тази причина 35W ксенон свети "по-силно" от обикновена 55W лампа.
Просто приеми че имат по-голямо КПД.
H1, H4, H7 и т.н са механични параметри стадартизиращи вида на крушката и съвсем пък нямат общо с това което казах.
На тези стандарти се правят и ксенони и халогени.
Ако въпроса ти е "H1 12V 55W" каква крушка е, то отговора е халоген.
Просто е прието ксенона да се прави с електическа мощност 35W a халогена - 55W.
Winner25 написа:Исках да кажа че както си писал че има халогенна крушка а не халоген, по същата логика има ксенонова крушка а не ксенон. Ксеноновата крушка е от газоразрядните за която се използва газ ксенон.
Преди да кажеш каквото и да било, си задавай въпроса: " това нещо истина ли е, нужно ли е, добро ли е?"...
това което съм казал е казано, няма нужда да ми уточняваш постовете, превръщаш темата в СПАМ!!!!

- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря на всички,оправих се - купих капаче /бленда/ и заспа.Специални благодарности за просветната и възпитателна дейност на водача на моторно превозно средство със или без "фарове за сняг,градушка ,дъжд,ветър и мъгла". Защо обаче той не ни каже също така истината за ''неона'',''криптона'' и ''аргона '',а ни кара да стоим в неистината, прости,ненужни и зли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта