Загуба на ток
Загуба на ток
След изминаване на 20 км прибрах колата и замерих акумулатора.Бвше 12,32 v.След 5 минути вече беше 12,2v,a сутринта - 10v.Няма нищо вклчено,дори алармата .Ако сваля акумулатора до сутринта си държи тока,не пада.Преди една седмица смених клемореда на ключа може ли да е нещо от него? Проблема е че колата не пали.При бутане пали веднага и не гасне,работи добре.Март месец носих стартера на ремонт казаха че е добре.Смених Клемореда ,на пак същотоВече не знам къде да гледам
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има много писано по въпроса...
Накратко-слагаш амперметър във веригата на акумулатора и мериш тока при незапален двг.
Ако е по-голям от 30-40 мА започваш да изключваш един по един предпазителите докато установиш от къде е високата консумация.
Най-чести проблеми: алармата,радио/касетофони,намокрени или повредени/счупени бутони на вратите-съответно остава да свети някоя лампа в купето/багажника/жабката.
Не е лошо да провериш и зарядното напрежение на акумулатора-трябва да е около или малко над 14В.
Успех!
Накратко-слагаш амперметър във веригата на акумулатора и мериш тока при незапален двг.
Ако е по-голям от 30-40 мА започваш да изключваш един по един предпазителите докато установиш от къде е високата консумация.
Най-чести проблеми: алармата,радио/касетофони,намокрени или повредени/счупени бутони на вратите-съответно остава да свети някоя лампа в купето/багажника/жабката.
Не е лошо да провериш и зарядното напрежение на акумулатора-трябва да е около или малко над 14В.
Успех!
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
[/quote]Зарядния ток е 13.95.[quote]
Това най-вероятно е зарядното напрежение, има разлика.
С какъв мултицет си мерил тока, ако е от тия малките, най- вероятно ти е изгорял предпазителя вътре в мултицета щом не показва нищо.
Лесно можеш да провериш за утечки и с малка лампичка 12волта 1.2 вата като разединиш едната от клемите на акумулатора и я включиш между клемата и акумулатора. Не трябва да свети. Може да светне само в първия момент и после да угасне почти, ако продължи да свети с пълна сила търси утечки. Разбира се това е приблизителен метод, най-добре с мултицет или още по-добре с ампер-клещи.
Ако утечките наистина са нула пробвай с друг акумулатор.
Успех
Това най-вероятно е зарядното напрежение, има разлика.
С какъв мултицет си мерил тока, ако е от тия малките, най- вероятно ти е изгорял предпазителя вътре в мултицета щом не показва нищо.
Лесно можеш да провериш за утечки и с малка лампичка 12волта 1.2 вата като разединиш едната от клемите на акумулатора и я включиш между клемата и акумулатора. Не трябва да свети. Може да светне само в първия момент и после да угасне почти, ако продължи да свети с пълна сила търси утечки. Разбира се това е приблизителен метод, най-добре с мултицет или още по-добре с ампер-клещи.
Ако утечките наистина са нула пробвай с друг акумулатор.
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KGL, Liquid75, zdravkop64 и 69 госта