Проблем с хидравликата на Б5 - Решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Нед 17 юни 2007 6:26


човече, нова оригинална рейка струва над 800 лева. Е все пак не карам кола за 120 000 евро. Ако всичко което се счупи го подменям с нова част при полжение, че има вариант за ремонт тая кола след две години ще ми стъпи горе долу на новия пасат. :wink:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 юни 2007 9:33


не съм писал за нова 4аст колега;има и втора употреба


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Нед 17 юни 2007 10:13


да ти кажа приателю аз се наплаших от втората употреба :(


Потребителски аватар
kokas_passat_4
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokas_passat_4 » Нед 17 юни 2007 16:25


Колега, отвартително нещо са тези карета на Б5. Мисля, че е идиотско за 8 месеца да заминат 2 десни и 1 ляво...
Както и да се кара, пак си мисля, че е идиоско... Мисля си, че има друг проблем, който къса маншона... от там респективно заминава и карето... Маншона го е обвил, защото самото каре е обилно смазано, замазано обмазано и т.н. Когато тъпия маншон се скъса мазнината изчезва и се пълни с боклуци, които съсипват шибаното каре... Тоя дет ми ти сменя, ми каза, че трябва всеки месец да я дигаме да гледаме маншона и да се сменя при нужда преди да е станало късно...
Ако ти е заминало карето при завои изключвай от скорост или ги взимай със съединител, ако е възможно и така ще му удължиш живота.
Имам въпрос... Смених лявото каре с маншона. Самото каре тракаше толкова силно, че когато завивам всички се обръщат да видят кво става... Просто късмет, че не ме остави на път... Та след 1 месец почна лека полека да трака и дясното... Може ли дясното да се е преебало от факта, че лявото преди това го карах на умирачка до последния километър, който можеше да мине? Може нещо да е поемало повече натоварвания. Абе бактисах с тея карета. като верижка станаха - сменям едното, чупи се другото...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 юни 2007 21:07


kokas_passat_4 написа:Колега, отвартително нещо са тези карета на Б5. Мисля, че е идиотско за 8 месеца да заминат 2 десни и 1 ляво...
Както и да се кара, пак си мисля, че е идиоско... Мисля си, че има друг проблем, който къса маншона... от там респективно заминава и карето... Маншона го е обвил, защото самото каре е обилно смазано, замазано обмазано и т.н. Когато тъпия маншон се скъса мазнината изчезва и се пълни с боклуци, които съсипват шибаното каре... Тоя дет ми ти сменя, ми каза, че трябва всеки месец да я дигаме да гледаме маншона и да се сменя при нужда преди да е станало късно...
Ако ти е заминало карето при завои изключвай от скорост или ги взимай със съединител, ако е възможно и така ще му удължиш живота.
Имам въпрос... Смених лявото каре с маншона. Самото каре тракаше толкова силно, че когато завивам всички се обръщат да видят кво става... Просто късмет, че не ме остави на път... Та след 1 месец почна лека полека да трака и дясното... Може ли дясното да се е преебало от факта, че лявото преди това го карах на умирачка до последния километър, който можеше да мине? Може нещо да е поемало повече натоварвания. Абе бактисах с тея карета. като верижка станаха - сменям едното, чупи се другото...
ами колега вземи си купи ОРИГИНАЛНИ карета-не се сменят после на 8 месеца :wink: нито маншон се вади....


Потребителски аватар
kokas_passat_4
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokas_passat_4 » Вто 19 юни 2007 11:32


niks76 написа:ами колега вземи си купи ОРИГИНАЛНИ карета-не се сменят после на 8 месеца :wink: нито маншон се вади....

Колко е едно оригинално каре?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 19 юни 2007 17:07


kokas_passat_4 написа:
niks76 написа:ами колега вземи си купи ОРИГИНАЛНИ карета-не се сменят после на 8 месеца :wink: нито маншон се вади....

Колко е едно оригинално каре?
за пасат като моя-с типтроник е 154 евро :lol:
е сега ве4е сравняваите цените за оригинал и не-извода е за вас


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Сря 20 юни 2007 16:29


За '98 1,8 без турбо карето е 160лв.


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Сря 20 юни 2007 21:38


Намерихме теча :) за мое щастие - разхлабена връзка от вибрациите :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 47 госта