Здравейте, ползвах търсачката но не намерих подобен проблем.
Волана има възможност за местене нагоре надолу.
Проблема е че като натисна съединителя се усеща леко мръдване, въпреки че лоста за местенето е фиксиран.
Къде може да е проблема, скоро сменях маслото и ми казаха че по ходовата част няма разбито?
Мърда волана като натисна съединителя. От какво може да е?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Долу съединителя е хванат на една метална конзола с две втулки и един болт.По принцип като натиснеш съединителя при мен тази цялата работа се мести настрани и опира в тръбата на волана.Ако по нея нещо е разхлабено долу (нея не я загледах къде точно е захваната) може да се мести.
Общо взето за да стигнеш дотам сваляш кората под волана (тази с капачето за предпазителите) и отдолу има още едно пластмасово капаче на 2 винтчета (пластмасови) с особена форма (крие карето на волана по принцип) и като я свалиш се разкрива доста пространство за оглед - огледай за нещо разхлабено и ще се ориентираш къде е проблема като натиснеш няколко пъти съединителя.
Успех!
Общо взето за да стигнеш дотам сваляш кората под волана (тази с капачето за предпазителите) и отдолу има още едно пластмасово капаче на 2 винтчета (пластмасови) с особена форма (крие карето на волана по принцип) и като я свалиш се разкрива доста пространство за оглед - огледай за нещо разхлабено и ще се ориентираш къде е проблема като натиснеш няколко пъти съединителя.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Milanoff написа:А тампоните на съединителя и двигателя може ли да са причината, тъй като тресе при тръгване, та може ли проблема да е от тампоните и/или съединителя?
Като за начало за първи път чувам за тампон на съединител ама предполагам имаш в предвид трите тампона на двигателя.Като цяло не може да е от тях това че ти се помръдва волана защото моите като бяха прецакани и 3-те нямаше подобен ефект а скоростите влизаха много трудно и като пусна газта се усещаше как отпред всичко се мести накъдето си иска.
Причината за тресенето на тръгване е заминаващ си феродов и притискателен диск (омекват пружините,които по принцип обират тези вибрации).
Като цяло конструкцията е такава :
двигателя ти е хванат за магарето и купето с 3 тампона които и да заминат това не оказва влияние на кормилната уредба.Тя пък е захваната твърдо към магарето (рейката) и към купето посредством този захват,за който ти говоря в горния си пост и ако имаш преместване на волана при натискане на съединителя е отдолу от това дето ти казах

Провери си отдолу под тази кора гайките и болта на съединителя (повечето майстори не си правят труда да им слагат шайби и това си дава отражение след известен пробег).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Milanoff написа:Благодаря, ще разглобявам кората май довечера, аз малко тъпо обяснявам, става въпрос за тампона при съединителя и скоростната кутия
Моя беше станал на нищо и пак нямаше никакъв проблем с мърдане на волана а и е технически невъзможно (все пак човек никога не знае де ама поне конструктивно е мнооого трудно да се получи).
Разглоби отдолу и ще се ориентираш къде е проблема

Успех!
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Wish_Master написа:Ми при мен на чупещия волан има малък луфт като го бутам нагоре-надолу, но няма връзка със съединителя. Предполагам този малък луфт е нормален за коли с чупещи волани или се бъркам нещо?
Честно казано при мен не беше с чупещ волан и мърдането идваше от един месингов лагер на конзолата за запалителния ключ (алуминиев корпус и в него е набит месингов лагер).Предполагам че и да е с чупещ волан не би трябвало да мърда а иначе съм чувал че при тези с чупещия имало някакво болт ли гайка ли което се разхабвало и започвал да мърда което при тези без чупещ го няма.
Дано да съм бил полезен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0, Monyo Monev и 55 госта