От вчера сутр,вакуум помпата за центрл.заключване,продължава да работи след като вратите са съотв.отлючени или закл./чува се в купето/ и след известно време около30-40 сек.спира.Ходих в сервиза където са ми слагали алармата и без да погледнат или чуят за какво става въпрос,ми казаха че имам отечка на въздух-затова и помпата продължава да работи,докато се вкл.защитата!
Как мога да разбера от къде идва проблема-налага ли се да проверявам врата по врата?Може ли някое управляващо реле да е заминало/ако има такова/,или или някой от механизмите в вратите е дефектирал?
Вакуум помпа на центрл.заключване
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 16 юли 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
мисля че модераторите ще ти направят забележка че не си уточнил модела на автомобила но ...
Какво зняи продължава да работи ? Как еазбираш за това ? Звук, или вртатите се отключват заключват ?
При мен също след около 30 - 40 секунди се чува как сработва "нещо" отзад свързано с вакума на заключването, но това съм го имал и преди да ми сложат алармата. (това го приемам като нормално, поне не ми е направило проблем)
Иначе при мен алармата автоматично заключва колата ако примерно след дезактивирането и не се отвори нито една врата ... Може да е свързано с това (просто виж дали този проблем като поява е свързан с времето на поставяне на алармата)
Какво зняи продължава да работи ? Как еазбираш за това ? Звук, или вртатите се отключват заключват ?
При мен също след около 30 - 40 секунди се чува как сработва "нещо" отзад свързано с вакума на заключването, но това съм го имал и преди да ми сложат алармата. (това го приемам като нормално, поне не ми е направило проблем)
Иначе при мен алармата автоматично заключва колата ако примерно след дезактивирането и не се отвори нито една врата ... Може да е свързано с това (просто виж дали този проблем като поява е свързан с времето на поставяне на алармата)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Възможно е, разбира се, да залепва някое реле, но наистина много по-често срещания проблем е скъсване на вакуумен маркуч.
Това обикновено става на местата, кдето се прегъват- вътрешната страна на вратите- при пантите.
Провери и задната врата/капак също
Задействай ключалките на вратите, все едно си ги затворил, задействай и датчика и заключи с централното. И слушай!
Ако има пропуск на вакуум, би трябвало да се чуе свистене.
Ако няма спукване, възможно е някой от датчиците за заключено положение във вратите или капака на резервоара да е свършил!
Това обикновено става на местата, кдето се прегъват- вътрешната страна на вратите- при пантите.
Провери и задната врата/капак също
Задействай ключалките на вратите, все едно си ги затворил, задействай и датчика и заключи с централното. И слушай!
Ако има пропуск на вакуум, би трябвало да се чуе свистене.
Ако няма спукване, възможно е някой от датчиците за заключено положение във вратите или капака на резервоара да е свършил!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 16 юли 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Moд. на колата е Пасат комби-Арива,1993г.
Да,определено освен звука от работата на помпата,се чува и нещо като свистене!И това свистене също се чува някъде отзад в дясно където се намира и вакуум помпата!А закл. и откл. се командва от дист. на алармата!Напр. сл.опит:влизам в колата и закл. с дист.на алармата-дори и след като командата е отработена-бутоните на вратите съответно потъват в закл.положение-помпата остава да работи продължително и се чува това свистене от въздух! Същото се случва и при отключване!При това пол. май изключвам датчик като верочтна причина и трябва да прегледам маркучи и машинките в вратите!?
Да,определено освен звука от работата на помпата,се чува и нещо като свистене!И това свистене също се чува някъде отзад в дясно където се намира и вакуум помпата!А закл. и откл. се командва от дист. на алармата!Напр. сл.опит:влизам в колата и закл. с дист.на алармата-дори и след като командата е отработена-бутоните на вратите съответно потъват в закл.положение-помпата остава да работи продължително и се чува това свистене от въздух! Същото се случва и при отключване!При това пол. май изключвам датчик като верочтна причина и трябва да прегледам маркучи и машинките в вратите!?

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
julian popnikolow написа:Да,определено освен звука от работата на помпата,се чува и нещо като свистене!И това свистене също се чува някъде отзад в дясно където се намира и вакуум помпата!
Щом от там го чуваш, първо почни със задна врата и капачето на резервоара.
Май вакуумните маркучи минават през дясната задна греда (по-близката за помпата), защото в лявата единствения маркуч, който съм забелязал е за водата за чистачката. Виж горе маншончето.
напълно възможно е и около помпата да имаш спукване на маркучле.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта