Климатика духа студено - измерената температура на въздушната струя - 12 градуса, и ми се струва малко май ще трябва да се дозареди системата.
Вънка температурата беше 36 градуса.
Климатроник проблем - грешка 3224 ( но пък духа студено)
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Климатроник проблем - грешка 3224 ( но пък духа студено)
Последна промяна от aminohus на Пет 27 юли 2007 16:14, променено общо 2 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
вентилаторът трябва да тръгва на 1ва степен маскимум след 5 сек след запалване.В тези високи темепратури и, ако е била на слънце не се чуди ,ако тръгва директно на 2 ра степен.
Задължително си измий хубаво и радиатора на климатика от кал.
За маркуча -ами нали затова е радиаторът - да отнема температурата,как ще стигне фреона до него -нагрят.
Щом ти духа студено не я пипай.Ако не духа студено -при сервиз за профилактика. И зимата не си изключвай климатроника.Компресорът е хубаво да поработва -иначе се получава изтичане от плътнението по остта .
Задължително си измий хубаво и радиатора на климатика от кал.
За маркуча -ами нали затова е радиаторът - да отнема температурата,как ще стигне фреона до него -нагрят.
Щом ти духа студено не я пипай.Ако не духа студено -при сервиз за профилактика. И зимата не си изключвай климатроника.Компресорът е хубаво да поработва -иначе се получава изтичане от плътнението по остта .
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
климатик
Духа си студено климатроника но после не се изключва от панела.Явно има някъде по релетата някои диод или залепнал контакт,затова ми трябва схема.
Направило ми е впечатление след като изгася двигателя от компресора се чува някакво свистене за около минута и после утихва - е незнам дали точно от него идва , може и от филтъра под него да идва (под калника имам едно тумбесто такова което прилича на маслен филтър в него влизат 2 маркуча)
По принцип при работа на климатика компресора загрява ли - моя като го пипна си е загрял ( при работа 10 мин).
Мерси предварително!
Направило ми е впечатление след като изгася двигателя от компресора се чува някакво свистене за около минута и после утихва - е незнам дали точно от него идва , може и от филтъра под него да идва (под калника имам едно тумбесто такова което прилича на маслен филтър в него влизат 2 маркуча)
По принцип при работа на климатика компресора загрява ли - моя като го пипна си е загрял ( при работа 10 мин).
Мерси предварително!
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Климатроник проблем - грешка 3224 ( но пък духа студено)
Това свистене след спиране на климатика и изгасяне на двигателя нормално ли е?
Искам да знам дали е нормално да загряват толкова много едната тръба която отива в радиатора отпред на климатроника и самия компресол да е загрял?
Кога се сменя дехидрататора под калника и какви са дефектите ако е запушен или повреден - може ли грешката 3224 да е от него ( защото ние измерихме датчика за налягането - пресостата с 4 извода закачен на една от тръбите и се оказа че работи - сменихме го с друг работещ и проблема с грешката пак си го имаше)
Мерси предварително!
Искам да знам дали е нормално да загряват толкова много едната тръба която отива в радиатора отпред на климатроника и самия компресол да е загрял?
Кога се сменя дехидрататора под калника и какви са дефектите ако е запушен или повреден - може ли грешката 3224 да е от него ( защото ние измерихме датчика за налягането - пресостата с 4 извода закачен на една от тръбите и се оказа че работи - сменихме го с друг работещ и проблема с грешката пак си го имаше)
Мерси предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DJ_Predator и 47 госта