:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

2 проблемa

Техническа и сервизна информация за Passat
kurmijanko
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:

2 проблемa

Мнениеот kurmijanko » Пон 23 юли 2007 21:45


Здравейте, става дума за Пасат 91 год. Карам го на газ.
1. Намалява маслото в двигателя. Онзи ден погледнах маслото и видях, че няма около 1,5 л. Не мисля, че тече от някъде, може би го гори. Може ли някой да ме посъветва към кого да се обърна за този проблем и горе долу колко ще ми струва поправката и дали не е по-изгодно да си доливам масло.
2. Колата достига много висока температура - до 110. Перката се включва на около 90+ градуса, при задръствания ми достига до 100 и си седи там, но най-интересното е, че дори и при голяма скорост, когато я понапъна малко или при изкачване качва над 100, като онзи ден видях по-магистралта почти 110. Това възможно ли е. Свързани ли са 2та проблема. Температурата се вдигаше дори и след като налях масло до максимума.




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 23 юли 2007 21:57


тази температура на маслото или на водата е?!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 23 юли 2007 22:00


Онзи ден погледнах маслото и видях, че няма около 1,5

А бе злите езици говорят, че м/у най ниската и най-високата "чертичка" е 1 литър :shock Ти въобще гледаш ли го това масло ? освен това трябва да кажеш пуши /не пуши когато е топъл/студен двигателя доливаш на колко км и т.н .....то много лесно да ти плясне някой диагноза "за гумички си " " за сегменти си " или нещо от този род ама дали е така ?


kurmijanko
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kurmijanko » Пон 23 юли 2007 23:17


ами значи говоря за температурата на антифриза, за охлаждането. То май само тази се показва. Иначе нивото беше под минимума и долях 1,5 л. масло и стигна почти до максимум.


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Вто 24 юли 2007 6:23


аз съм лаик в механиката и ми е повече като хоби ама 1.5 литра си е цифра брачед


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 24 юли 2007 8:00


ако ти е омазнен много аспуха значи гори масло а най-вероятно си и за смяна на гумички на клапаните.На щеката за маслото межди мин. и макс. разликата е около 400млитр.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 24 юли 2007 8:07


jagler написа:На щеката за маслото межди мин. и макс. разликата е около 400млитр.

:shock :shock :shock :?: :?: :?:
Не беше ли точно 1 литър?


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Вто 24 юли 2007 8:19


1 литър е поне при мен или горе долу толкова .... съдя по количествата които и аз съм доливал ...

и аз като колегата съм лаик, ама 1.5 литра масло е почти 1/3 от количеството необходимото масло ...

а иначе по разбиращите сигурно ще ме коригират но мисля че двата проблема могат да бъдат свързани: Ако маслото ти е по-рядко демек с по нисък вискозитет (пр. 5W-40) и при по-висока температура на автомобила и ако е по старичък е нормално маслото да се стопява.
Въпреки това мисля че е редно да се учочни за какъв период като километри изчезва това масло.
А иначе за температурата само за последните 2 седмици имаше поне 3 теми. Перката има мисля 3 степени, като първата се включва при 92 а третата при над 110 градуса.
А това че температурата ти се вдига доста и стои около 100 е съвсем нормално при тези условия: външна температура и задръствания ...
ни при извънградско би трябвало да е малко над 90


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Вто 24 юли 2007 8:41


Ако не се лъжа, мисля че 1 литър е между долната и горната огъвка на щеката. А между долната и горната чертичка, където е набраздено е около половин литър. В тези граници е препоръчителната стойност. Съдя от моя личен опит, защото и аз имам същия проблем като колегата - с горенето на маслото, и тия дни ще сменям гумички, но по класическият начин- със сваляне на главата и шлайфане и припасване на клапаните. Дано да се оправи само с тях, защото няма признаци проблема да е по- надолу. :roll:


kurmijanko
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kurmijanko » Сря 25 юли 2007 9:01


Благодаря ви за отговорите, но виждам, че повече стана спор за това колко литра е между долната и горната граница. При мен е 1 и сега засякох, че някъде за 300км е гори 0,5 л. Ще се радвам някой, ако ми отговори, примерно тази смяна на гумички, горе долу колко струва, за да имам представа по-този проблем какво трябва да се прави и на каква цена, за да не ме лъжат по сервизите, защото не разбирам много.
Ще се радвам ако някой би ми отоговрил и за порблема ми с температура.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Сря 25 юли 2007 9:14


Ох, 0.5/300 ... та това е около 15 литра на 10 000 километра .... това е безобразно много ...
за гумичките на зная, много колеги тук ще кажат горе долу цена.
а доколкото помня при проблем с гумичките, тракат и повдигачите като шевна машина сутрин като палиш ...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12122
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 25 юли 2007 14:33


Цената на самите гумички е около 6-10 лева комплекта.Майстора за труд колко ще вземе е божа работа. На мен ми взеха 35лв., но пък съм видял как става и ако ми се наложи пак си ги сменям сам.На един приятел намерил сервиз където му ги сменили за 20 лв., чувал съм и за 60 лв. за смяна.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта