Смених Пасат-а с друг :) и си имам няколко проблемчета вече

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смених Пасат-а с друг :) и си имам няколко проблемчета вече

Мнениеот zfa159 » Пет 27 юли 2007 22:47


В крайна сметка си реших проблема с моя Пасат като просто го смених за друг.Сега разбира се започва отново ходене по мъките ама няма как иначе.
За да не пускам 100 ралзични теми ще обобщя малко за новия и за проблемите които срещам вече.
Говорим за Пасат 93-та (така излиза по рама де) пак В3,с двигател 1.8 ABS.Има климатроник (няколко въпроса по него) и ABS (повече въпроси по него),ел стъкла,хидравлика,черен плюш,хидравлика.
Та едно по едно да почна да питам :
-като за начало как се сменя крушката,кочто осветява дисплея на климатроника (заводски си е и си пише на него VW CLIMAtronic) понеже като запаля светлините и той не свети (неудобно е на тъмно)
-след това нормално ли е да не иска да вее топло дори като вдигна температурата над тази отвън (навън беше 22 а вътре исках да стане 29).Усетих топло само като го качих на максималната т.е. да пише HI.
Оттук започвам да приказвам за АБС-а.
Като взех колата светеше лампата за нивото на спирачна течност и долях до максимум (беше под минимума с около 1см).След това реших да пробвам АБС-а и сработи добре.Покарах известно време и ми се наложи да спра рязко и набих спирачки при което цялата кола се разтресе много злобно и взе да издава ранзи странни звуци след което спря и светна лампата за АБС-а и тази на таблото за течността.Спрях и проверих че нивото се е качило с около 2-3 см над максимума.Така си я прибрах колата до пред офис-а и я оставих там.След няколко час-а си я запалих безпроблемно и карах около 60-тина км без да имам някакъв проблем макар че я ковах няколко пъти на АБС и си сработваше добре.
Желая да добавя само че колата я взех днес и нищичко не е гледано правено по нея така че приемам всякакви коментари от сорта дали изобщо има накладки отзад и т.н. понеже вскя причина може да е вярна.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 28 юли 2007 7:56


Айде честито с новата кола и със здраве.
Моя съвет е да провериш всички места и възли където е възможно да се покаже някой проблем за да си сигурен.Стария пасат където е давал проблем - проверяваш и на тоя:)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 28 юли 2007 8:29


Отказа се от дизела, а? Със здраве да си караш новото возило :да:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 28 юли 2007 8:37


честито, колега и дано си случил на запазен автомобил!
мога да изкажа лично мнение само по един от въпросите ти - за да постигне по-висока температура от околната среда, климатроника ползва топлината на двигателя и ако той не е бил в работна температура, нищо чудно, че не си усетил топлина. а при мен (устройството е слагано допълнително), винаги има известно забавяне, когато променя режима от студено на топло, но то е в рамките на 10 сек.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Смених Пасат-а с друг :) и си имам няколко проблемчета в

Мнениеот radotom » Съб 28 юли 2007 14:04


Айде ЧЕСТИТО!!!
Със здраве да си го караш!

zfa159 написа:.... и ми се наложи да спра рязко и набих спирачки при което цялата кола се разтресе много злобно и взе да издава ранзи странни звуци след което спря и светна лампата за АБС-а и тази на таблото за течността.Спрях и проверих че нивото се е качило с около 2-3 см над максимума....

Като гледам, тук имаме бързозавираща вода в спирачната система mhihi mhihi
Смяна, братче!
И не забравяй и съединителните помпи да източиш.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 29 юли 2007 11:52


Благодаря!
Ами общо взето я карам от няколко дни (още с транзитни номера ама си я търкалям) и забелязвам че абс-а започва да се държи по-нормално (явно е поседяла повечко на едно място).Иначе течността във всички случаи ще се сменя понеже старата е много мизерна на вид.
Иначе по повод климатроника задухва топло ама съвсем леко и е възможно да има нещо по охладителната система (като за начало да оточня че ми прави впечатление че и е заминал термостата и трудно загрява до 80-90 градуса) ама и при такава температура не иска да вее топло ако не е на макс. външна.
На какъв принцип загрява - пак ли е с радиаторче (питам за да търся проблем в самото радиаторче от сорта запушване,въздух в системата) и по какъв начин се управлява дали е топло или студено за да видя дали това работи като хората.
Вее топло само на макс. температура и то пак не е кой знае колко топло а по-скоро хладко ама не е студено.
А това с лампичката ме ядосва много понеже нощем нищо не се вижда ама не смея да ровя понеже може да има много по-лесен начин и само ще загубя време да ровя как се прави.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 29 юли 2007 23:18


Като за начало се заиграх да видя за осветлението на панелчето на климатроника - осигурява се от две крушки на странен цокъл (беше тъмно и се занимавах с радиото и не успях да ги загледам добре).За да се добере човек до тях трябва само да дръпне отпред панела с дисплея и той се отделя от останалата част (остава да ги свързва само един лентов кабел на куплунг).И отзад се кире една платка и на нея са въпросните крушчици и утре ще си играя с тях да видим какво ще им измисля.Ще гледам да архивирам снимков материал за поколенията :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 30 юли 2007 0:31


Внимавай че крушките явно са 6В и са свързани последователно,Ако изгори едната и другата не свети.При мен вече има 2 сини диода от запалки и светят прекрасно и един резистор да не забравя към 150 Ом всички съм ги захванал на хоро,т.е последователно запоени направо на иглите за цоклите на лампите.

Много са трудни тея крушки.Не стига че са 6В ами имат и лупи отпред.Къде ли не търсих,а се оказа че денонощния магазин под нас имало запалки.:)


Успех.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 30 юли 2007 7:45


Ам а какъв цвят трябва да свети оригинално? Предполагам че зелено като цялото табло.Щото се чудя ако сложа бяли диоди какво би се получило.
А обикновенна крушка една 12V как ще му се отрази? Или пък ако е слаба -двечки?
Макар че при диодите няма греене и ще се запази по-дълго живота на световода.


Milanoff

Мнениеот Milanoff » Пон 30 юли 2007 8:24


Все си мисля, ако вържеш 2 бели диода от запалка последователно през съпротивление и им сложиш 2бр "капути" от тези дето слагат по лампите в панелите дали няма да се получи мека и разсеяна светлина като от нормални лампи. При условие че нямаш лампи не пречи да пробваш, пък и проблем с греенето няма да има.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 30 юли 2007 8:27


Забравих да кажа ,че съм махнал зелената бленда под дисплея.Ако са бели свето диодите пак ще свети зелено с тая бленда.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 31 юли 2007 11:38


Аз реших проблема малко половинчато съвсем временно.Едната лампичка беше изгоряла а другата беше здрава.На мястото на изгорялата сложих един резистор 4.7ома колкото беше горе-долу съпротивлението на крушката и пуснах другата да свети :)
Общо взето осветява светловод-а ама вечерта ще се види как съм се справил.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта