Привет на всички!
Въпросите са ми два:
1. Пасат B3 март 1991г. мотор 2Е DIGIFANT, има ли букса за диагностика и къде се намира?
2. Триизводният куплунг в двигателният отсек, (в ръководствата го дават "Сервизен"), но по принцип е за проверка на ламбда сондата, някой правил ли е тестове, какви сигнали или напрежения излизат на него? Каква информация може де се "източи" от там и евентуално с какъв софт?
Ето и малко инфо по темата:
Търсят се две свободни букси, черна и бяла http://www.ardio.ru/vw.php?dlc=2#dlc2, едната е за захранването на адаптера, а другата за К-line и L-line на адапера.
По принцип програмата VISA позволява диагностика на пасати от 90г. и нагоре, като точките за евентуалното разположение на въпросните букси са 3:
- под пластмасата на скоростният лост
- над блока с предпазителите
- в една от заглушките около касетофона
При мен и на трите местта липсват. При "братушките" се развиват тези, че за автомобили производство от август месец натам е възможно диагностика, че зависи от това колко извода е контролера и т.н и т.н.
Ако някой може да даде конкретна и обоснована информация по въпроса, ще съм му благодарен....
Букса за компютърна диагностика на B3
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Букса за компютърна диагностика на B3
VW_forever написа:Привет на всички!
1. Пасат B3 март 1991г. мотор 2Е DIGIFANT, има ли букса за диагностика и къде се намира?
Привет и на теб

Със същото аУтомобил съм. Диагностичните букси се намират под пластмасата на скоростния лост, ама не под коженото чохълче, а наистина под пластмасата, за която се държи този чохъл.
Хващаш от към ръчната, дърпаш нагоре и ще излезе.
Големия проблем е, че едва ли ще успееш да източиш някаква информация

Както казва един човек във форума, наш'те компоти са тъпи, та дрънкат!
Диагностичните букси не са свързани към него, а само към ABS-а, ако имаш такъв.
То за 'тва същия тоя човек си сменил контролера с такъв, дето е след '92, че там вече имало изведена диагностика
VW_forever написа:2. Триизводният куплунг в двигателният отсек, (в ръководствата го дават "Сервизен"), но по принцип е за проверка на ламбда сондата, някой правил ли е тестове, какви сигнали или напрежения излизат на него? Каква информация може де се "източи" от там и евентуално с какъв софт?
Ха! Я ти дай малко инфо кой е точно тоя куплунг. Да не е един, дето стои близо до бобината и изглежда по същия начин, като куплунга на комутатора?
Иначе аз съм си мерил Ламбдата с осцилоскоп и практически се убедих колко огромно значение за качеството на горивната смес има въздушния филтър!
Но съм мерил директно в/у Ламбдата.
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
radotom написа:Диагностичните букси се намират под пластмасата на скоростния лост, ама не под коженото чохълче, а наистина под пластмасата, за която се държи този чохъл.
Ако имаш в предвид тази с дупката, дето стои коженото чохълче- свалял сам я и няма нищо там. Колата ми няма ABS.
radotom написа:Ха! Я ти дай малко инфо кой е точно тоя куплунг. Да не е един, дето стои близо до бобината и изглежда по същия начин, като куплунга на комутатора?
Точно това е куплунга http://www.skatafka.com/download.php?file=7e561f4ceabc9e408b737bd634d2f93b, но мисля, че той би свършил повече работа за нещо от рода на
това http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/pribor/lambda/index.html
или това http://www.ecu.ru/diagnostics/full/lambda/, поне аз така мисля, иначе със сондата не съм експериментрал. Не съм гледал по форума, но ако няма тема за тестване на ламбда сондата с осцилоскоп, би било добре да се сподели от човек, който го е правил, осцилограми, напрежения и т.н., но в отделна тема


- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:до 08.92 2Е е тъп.
след родилни мъки и 3 сменени компира го направих наай сетне да е умничък...
с компир от 2Е '94 В4 стана на финала.
така че-греда-компира ти е тъп...
За VW_forever
Е, на! Аз казах ли ти, че така вика човекът!


И че си го е сменил

Относно буксата - Вече приготвих осцилоскопа, за да видя утре какво излиза на тази буксичка

Предполагам, че там са изведени '+' и '-', а в средата трябва да е сигнала от Ламбдата, но... нека не гадая!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта