Компресор за климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Компресор за климатик

Мнениеот st55 » Вто 31 юли 2007 15:12


Аз ходих при един дето му викат Йонко и се намира на пътя за Калояновец, но за него в последствие чух много противоречиви мнения...




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 01 авг 2007 7:23


slav написа:Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещо :) Искам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора :)

Оригиналния лагер е капсалован(затворен) и пълен с грес фабрично.Струва 35лева.На теб са ти сложили някакъв обикновен...


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 01 авг 2007 8:24


K22 написа:
slav написа:Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещо :) Искам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора :)

Оригиналния лагер е капсалован(затворен) и пълен с грес фабрично.Струва 35лева.На теб са ти сложили някакъв обикновен...

Всъщност той и този може би си беше капсулован, но просто не се виждаше от греста по него и затова сигурно майсторите бяха учудени защото както и те казаха няма смисъл от това гресиране и щом казваш че е капсулован наистина няма логика предния майстор да го намаже обилно с няква бяла грес отвънка. Иначе по принцип лагер не съм сменял но други ремонти по компресора съм имал и на първия ремонт не съм присъствал, за разлика от втория /ще се научим да седим при майсторите докато ни правят колите че иначе едно правят друго развалят :) / и може би там някой е направил това иначе и аз не виждам от къде ще се вземе. Иначе лагера не издава шумове няма луфт и се върти идеално поне за сега.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 01 авг 2007 8:40


няма логика предния майстор да го намаже обилно с няква бяла грес отвънка

ха защо бе ..това показва, че го е правил или неук или стар майстор .... ламето не е знаело и е смазвало наред , а старите - те много не "верват" на разни касуловани джаджи и си мажат - нека да има , да пази от вода , прах и т.н ..щом не е спирачки - мажи наред - няма да е лошо :lol: :lol:


mmmladenov-vw
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

и аз така

Мнениеот mmmladenov-vw » Сря 01 авг 2007 10:31


И при мен се появи същия проблем с климатика. 94г. 1.8. Та въпроса ми е , колко ти взеха за смяна на въпросния клапан и дали някой може да ме ориентира, къде в София ще ми свършат най-добре тази работа. Ще ви бъда много благодарен !


st55
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Компресор за климатик

Мнениеот st55 » Чет 02 авг 2007 7:02


вЪПРОСНИЯ КЛАПАН Е 80 ЛВ. ВТОРА УПОТРЕБА, А НОВ Е ОКОЛО 150 ЛВ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 51 госта