Компресор за климатик
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Компресор за климатик
Аз ходих при един дето му викат Йонко и се намира на пътя за Калояновец, но за него в последствие чух много противоречиви мнения...
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
slav написа:Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещоИскам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора
Оригиналния лагер е капсалован(затворен) и пълен с грес фабрично.Струва 35лева.На теб са ти сложили някакъв обикновен...
K22 написа:slav написа:Да използвам темата на колегата за да не отварям нова за такова нещоИскам да попитам дали някой знае дали лагера на шайбата на компресора /този който се върти когато не е пуснат климатика/ по принцип трябва да е гресиран или не, защото когато сваляха моя тоя лагер беше гресиран и се оказа че майсторите не са виждали друг гресиран по този начин и решиха че това е приумица на предния майстор на компресора
Оригиналния лагер е капсалован(затворен) и пълен с грес фабрично.Струва 35лева.На теб са ти сложили някакъв обикновен...
Всъщност той и този може би си беше капсулован, но просто не се виждаше от греста по него и затова сигурно майсторите бяха учудени защото както и те казаха няма смисъл от това гресиране и щом казваш че е капсулован наистина няма логика предния майстор да го намаже обилно с няква бяла грес отвънка. Иначе по принцип лагер не съм сменял но други ремонти по компресора съм имал и на първия ремонт не съм присъствал, за разлика от втория /ще се научим да седим при майсторите докато ни правят колите че иначе едно правят друго развалят

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
няма логика предния майстор да го намаже обилно с няква бяла грес отвънка
ха защо бе ..това показва, че го е правил или неук или стар майстор .... ламето не е знаело и е смазвало наред , а старите - те много не "верват" на разни касуловани джаджи и си мажат - нека да има , да пази от вода , прах и т.н ..щом не е спирачки - мажи наред - няма да е лошо


-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и аз така
И при мен се появи същия проблем с климатика. 94г. 1.8. Та въпроса ми е , колко ти взеха за смяна на въпросния клапан и дали някой може да ме ориентира, къде в София ще ми свършат най-добре тази работа. Ще ви бъда много благодарен !
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 6:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Компресор за климатик
вЪПРОСНИЯ КЛАПАН Е 80 ЛВ. ВТОРА УПОТРЕБА, А НОВ Е ОКОЛО 150 ЛВ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 51 госта