Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че..........

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 24 юни 2005 22:55


абе не сте ли чували за сервизи за диагностика и реглаж на АГУ.
какви са тия глупости клапи, тиксо......




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 24 юни 2005 23:19


popeye написа:абе не сте ли чували за сервизи за диагностика и реглаж на АГУ.
какви са тия глупости клапи, тиксо......

Приятелю всеки си има глава на раменете и може да си прецени дали да вземе впредвид написаното или не. Учтиво бях помолен да напиша за това и го написах.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 26 юни 2005 19:24


А днес забелязах че въпросния проблем почти не съществува да некажа че хич го няма когато колата е студена. Ха сега де.........


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Нед 26 юни 2005 21:42


Когато мотора е студен съотвметно и темп. на охл. течност е ниска и в този случай изпарението на газта като ендотермичен процес е влошено и от там постъпва по голямо количество газ в цилиндрите и колата не придърпва първоначално. Когато мотора влезе в работни граници изпарението на газта се подобрява но вече в цилиндрите процентно постъпва по малко количество газ и колата ти съответно почва да глъхне първоначално. Един и същи обем се пълни с по голямо количество материал ако съответния материал е в течно сравнено с газообразно състояние. Както някой по горе написа - не и подавай толкова рязко газ и тя няма да прави така. Нищо необикновенно не се случва при теб


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Нед 26 юни 2005 21:47


На 1.8 котията на филтара има една добавка ...траба с която се засмуква въздуха от пред при емблемата махаш я и се оправя проблема не трябва да влиза въздух под налягане а това става при голяма скорост


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 26 юни 2005 22:01


Rado написа:На 1.8 котията на филтара има една добавка ...траба с която се засмуква въздуха от пред при емблемата махаш я и се оправя проблема не трябва да влиза въздух под налягане а това става при голяма скорост

Колегите писаха че ако не се махне тръбата при висока скорост няма празен ход т.е колата тръгва да гасне..........Аз не съм я карал извънградско но съм я засилвал по цариградско до към 120.........и няма разлика държи си стабилни обороти на празен ход.......Плюс това гореописания проблем го прави и при рязко тръгване и ускоряване а тогава въздушната струя не мисля че е съществена щото скоростта е от 0 до примерно 60км. Както и да е ще се примеря. При положение че минах 310км градско с 25 лв. или 34лигра газ.Плюс това колата изключая този проблем си върви почти като на бензин. Благодаря на всички за вниманието подкрепата и успокоението.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта