Проблем с климатроника - не вее топло ако укажа посока?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с климатроника - не вее топло ако окажа посока?

Мнениеот joro_kem » Сря 01 авг 2007 13:40


zfa159 написа:Питах един познат и взе да ми обеснява за някакво копче Екон ама аз нямам такова и май ми приказва за климатик а не климатроник.Благодаря!

според мен не може да нямаш бутон есоn, колега. в противен случай компресора ти ще е винаги включен, което си е тъпичко... дай снимка на панела.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 01 авг 2007 14:57


http://koti.phnet.fi/jmr/golf3tdi/gamma ... ronic2.jpg
Същото е ама с леки разлики :
Там,където е Econ на този при мен едно под друго са AUTO и OFF а отляво нямам нищо повече.Иначе е същото.
Нямам с какво да го снимам и затова така.
Добре де а ако топлината на радиаторчето не е достатъчна може ли да се получава така?
Понеже и на макс. не иска да вее топло а в началото започва за 2-3 секунди.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Сря 01 авг 2007 15:01


и аз имах подобен проблем в началото на миналата есен. тъкмо се чудех кво да правя и на една дълга отсечка в града изведнъж се "отпуши" и започна да топли. предполагам, че е някъф проблем с клапите, дано се оправиш!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 01 авг 2007 17:47


joro_kem написа:и аз имах подобен проблем в началото на миналата есен. тъкмо се чудех кво да правя и на една дълга отсечка в града изведнъж се "отпуши" и започна да топли. предполагам, че е някъф проблем с клапите, дано се оправиш!

Ам аз не съм сигурен че му има нещо - никога не съм карал кола с подобна екстра и може и да е нормално да не иска да вее толкова горещо колкото нормалното парно.
Иначе не ми е ясно нещо друго - климатроника като го наглася на 25 градуса да кажем това значи ли,че въздуха,който вее е с такава температура и го вее докато стане такава и в купето или вее някаква докато стане 25 в купето.
За студеното не важи тая схема ама за топлото като гледам как се държи явно е така понеже като е студено в колата вее топличко и си поддържа темп в колата около зададената (утре ще си взема и термометъра от стаята да видя какво става).
Иначе маркучите на рдиаторчето за парното и двата са недостатъчно топли спрямо обикновенното парно ама това го отдавам на термостат-а ми че е заминал.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 02 авг 2007 7:11


Повервай ми Климатроника е бая сложно нещо и не ръчкай без особенна нужда.В Плевен нема майстори по електрониката?!
Всичко се управлява от електронно блокче под дисплея.При зададена от теб желана температура и сравнявайки я с околната температура, блокчето си прави каквото иска-увеличава скороста на вентилатора отваря/затваря клапите които смесват топъл със студен въздух и които съ дълбоко под таблото и т.н...
Радвай се ако през лятото от някъде ти духа студен въздух, изключвай компресора през зимата и ще имаш топъл въздух.....Ако термостата ти е в ред не може да нямаш топло през зимата.
(Западняците нема да си продават колите, ако са изрядни.. :twisted: )


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

фбд

Мнениеот s_gigov » Пет 03 авг 2007 21:28


здравеите преди време и на мене ми го направи същият проблем ходих при един маистор в плевен които ми го оправи . значи има едно моторче при нас което играе роля на ръчната врътка за топло и студено .намира се от дясно зад джоба по средата под таблото на мене ми го ремонтира и за сега е добре но е добре да се купи ново но незнам от каде.наявам се да съм бил полезен.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 03 авг 2007 23:11


Къде казваш се намира?Обясни ми мъничко по-точно за да знам къде да ровя?Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 04 авг 2007 8:32


K22 написа:...изключвай компресора през зимата и ще имаш топъл въздух.....

не съм съгласен, колега. как си решаваш проблема със запотяването зимата? да не би като включиш компресора и да почва да духа студено??? ако това е така, то имаш проблем с хапаратурата :wink:

п.п. сега се сетих, че се препоръчва климатроника ДА се използва и през зимата - по-добре е за компресора и донякъде предотвратява загубата на фреон.


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот s_gigov » Съб 04 авг 2007 19:06


zfa159 написа:Къде казваш се намира?Обясни ми мъничко по-точно за да знам къде да ровя?Благодаря ти предварително!
еми нанира се зад джоба по средата на барчето но се започва от дясно кадето е вентилатора на парното


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 04 авг 2007 19:54


s_gigov написа:
zfa159 написа:Къде казваш се намира?Обясни ми мъничко по-точно за да знам къде да ровя?Благодаря ти предварително!
еми нанира се зад джоба по средата на барчето но се започва от дясно кадето е вентилатора на парното

Т.е. свалям това което е под жабката и оттам продължавам да ръчкам към сртедната част.
Днес свалих датчика за вътрешната температура (тоя с перката) за да го почистя - тотално е задръстен с прахоляк и мизерия.След като гомахмах пуснах климатроника и не можела да запали веднага ама го изгасих и го пуснах направо от ауто и си запали ама вееше някакво хем слабо хем леко хладно независимо на каква темп го глася.
Възможно е и оттам да идва проблема с ниското ниво на топлинка в купето ама утре като го изчистя и сглобя ще си каже.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 05 авг 2007 18:26


Днес изчистих датчика с перката (изринах куп мизерия отвътре) и събрах таблото обратно.Ама не съм излизал с колата за да я оставя да загрее и да видя какво топло ще вее?
Без тоя датчик климатроника направо не е същия (едно че в началото не иска да се пусне до определено време а след това вее все един и същ въздух и то предимно хладен) - наложи ми се да го пускам понеже карах колата докато датчика е свален и започнаха да ми се потят стъклата а това ми е единствения начин да пусна вентилатора :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта