:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Трудно палене сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трудно палене сутрин

Мнениеот walentin » Нед 05 авг 2007 18:23


Колеги,колата е Пасат В4,1.8 моно, газ-бензин.Преди няколко дена сутринта след големи гръмотевици близо до колата и пищяне на алармата опитах да запаля , уви-бръмна и угасна . След това въртях дълго и запали но"постепенно"- първо само един цилиндър ,после два и след минута три и накрая четирите и моторът си заспива. След това цел ден си е чакмак. На следващата сутрин - пак същото.Така вече няколко дни. Все едно,че някой нарочно гаси мотора и не му дава да тръгне.Кво може да е -аларма ли , некой датчик ли ,или компа се е побъркал от гръмотевицата и му казва на мотора прави глупости студен.Щото при първото завъртане запалва за секунда и гасне ,а при второто няма никаква искра се едно че запалителната система е изключена.Чак при петото-шестото припалва един цилиндър.И не прави разлика при газ и бензин.
Та некъв ъкъл да ми дадете , а ?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 05 авг 2007 18:31


Кабели за свещите - от мокрото се разкисват и искрата става твърде слаба за да запали.Същото се отнася и за капачката на делкото като се намокри.след това двигателя като започне да припалва и т.н. постепенно се загрява и кабелите започват да изсъхват и затова през деня нямаш проблеми.
Огледай кабелите за напукани места,за изгоряла изолация,огледай самите лули в двата края за ръжди и т.н.
Същото се отнася и за капачката на делкото - като се пукне бакелита и започва да влиза вътре влага и ефекта е същия.
Най-добре вечерта преди да загасиш колата вдигни капака (на тъмно) и погледни искрите (веднага се вижда ако някъде имаш утечка защото присветва)
Успех!


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 06 авг 2007 13:05


:cry:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 06 авг 2007 14:01


zfa159 написа:Кабели за свещите - от мокрото се разкисват и искрата става твърде слаба за да запали.Същото се отнася и за капачката на делкото като се намокри.след това двигателя като започне да припалва и т.н. постепенно се загрява и кабелите започват да изсъхват и затова през деня нямаш проблеми.
Огледай кабелите за напукани места,за изгоряла изолация,огледай самите лули в двата края за ръжди и т.н.
Същото се отнася и за капачката на делкото - като се пукне бакелита и започва да влиза вътре влага и ефекта е същия.
Най-добре вечерта преди да загасиш колата вдигни капака (на тъмно) и погледни искрите (веднага се вижда ако някъде имаш утечка защото присветва)
Успех!
:да: само да добавя че може и от палеца да е :wink: при мен беше така и като свалих капачката палеца почти се беше разпаднал :lol: смених го и сега си пали без грешка :D


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 06 авг 2007 21:13


Проблемът е решен !!!/засега/ Може би са се били натрупали много грешки в компютъра.Обадих се по телефона на един спец /Чичо Владо от форума на мазда/ и той ми каза така: откачваш кабелите от акумулатора , даваш ключа на контакт и свързваш двета кабела на късо , като ги задържаш за 10-15 секунди допрени.После ги оставяш /отдалечени от клемите на акумулатора/и изключваш контакта.След половин свързваш кабелите към акумулатора и палиш. ТАКА И СТАНА!!!
Колеги благодаря ви и на вас за съпричастието и съветите!!!


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 06 авг 2007 21:32


Прочетох на Ваското1 лекцията/много компетентна/ за ландата , емулаторите и т.н.и разбрах колко е недоклатена системата на обикновената газова /когато е сложена на моноспринцовка/ и че точно там е заровено кучето.И че трябва да се прави ресет на компа, щото той се ошашавя от толко много измамници по инсталацията. Газаджиите не ме открехнаха по тая тема и не знам така ли се прави ресет и през колко време или само когато имаме ядове?


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 06 авг 2007 23:14


Да ама не : проблемът изобщо не е решен!!! Преди малко слязох до колата и си викам : я пак да палне като днеска и к*р - пак същото: пали за секунда-две , угасва и пак върти,върти и пак нема никой.Май че се оди на дофторо. Че видим Ваското що че каже с кампиутрите


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 07 авг 2007 6:54


прилича ми на температурен датчик, но за да си сигурен че не е грешки в компа - преди да запалиш сутрин на бензин - изключи за 30 сек и сложи клемата на акумулатора /и за толкова време пак се изчистват грешките/ и пробвай да запалиш.
моята моноинжекция една година работеше перфектно почти и само на газ и като каза после в един момент - ще трупам грешки и ще вдигам обороти - ужас
пред ден откачах акумулатора.
после сложих емулатор на ламбда сонда и сега е значително по-добре.
имам и ламбда контрол.
Успех с отстраняването на аварията.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Вто 07 авг 2007 9:42


Благодаря ти Иво.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта