
трябва ли да сменя фреона на климатика
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Как става номера. Такаааа, връзват се съответните маркучета на машината към климата на колата. След това всичкия фреон се изсмуква от машината. Това се прави с цел да се определи колко е имало в колата. След това се задава по каталог, колко фреон трябва да има в колата. Машината сама налива фреона, като заедно с него налива и масло за смазване на "джаджите", както и контрастно вещество което спомага за определяне на това дали има теч, от радиатор, гумени съединения, тръби и т.н. За пробив се гледа като се светне със специална лампа и се гледа със специални очила с жълт цвят. Задръства се не радиатора а дехидратора...Това се получава ако е имало пробив и е влязъл въздух в системата. Нужното налягане се определя от количеството фреон, като на новите коли, количеството е по малко от това на по старите, заради по голямата ефективност на агрегата...Значи източва се, задава се нужното количество, машината го пълни и ти си плащаш разликата + труда...Караш чиляка да погледне с онези специалните очила и ако няма теч си О.К., ако има...кофти...Та общо взето е това... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта