Здравейте на всички
нов съм във форума и малко ми е объркано още
Днес ходих до Porsche да ми тестват ABS на Passat 2 и след час и малко ми казаха че имам прекъсване и на 2-та кабела към комповете
Та се чудех дали може да се намерят схеми на ел.инсталацията за да знам какво да разглобявам и от къде минават кабелите за да не я разглобя цялата
Благодаря предварително
проблем с кабелите на компютрите
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Здравей и
Значи първо, ако става въпрос за колата от гаража (това, което пише под аватара ти), е Пасат Б3. Справка - ТУК.
След като вече знаеш какъв модел ти е колата, за схемите може да погледнеш ТУК (но не пише кой кабел откъде минава), а ако четеш руски (евентуално английски или в краен случай немски) може да се огледаш ТУК и ТУК. Имаме един голям специалист, но той замина на почивка. Може да изчакаш да се появи заместника му.

Значи първо, ако става въпрос за колата от гаража (това, което пише под аватара ти), е Пасат Б3. Справка - ТУК.
След като вече знаеш какъв модел ти е колата, за схемите може да погледнеш ТУК (но не пише кой кабел откъде минава), а ако четеш руски (евентуално английски или в краен случай немски) може да се огледаш ТУК и ТУК. Имаме един голям специалист, но той замина на почивка. Може да изчакаш да се появи заместника му.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 22 авг 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:... същото се онася и за компа на инжекциона... е, поне на някои, дето не са си го сменяли, де!![]()
Яяяяя... Дон Василий си монтирал лаптопа на надуваемия дюшек!![]()
Дали си носи и гаечните ключове...![]()
никъде не сам споменал за четене с комп. там го четоха с тестер но не можаха да се вкл до нито един от 2-та
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 22 авг 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
gr_kanev написа:Здравей и
Значи първо, ако става въпрос за колата от гаража (това, което пише под аватара ти), е Пасат Б3. Справка - ТУК.
След като вече знаеш какъв модел ти е колата, за схемите може да погледнеш ТУК (но не пише кой кабел откъде минава), а ако четеш руски (евентуално английски или в краен случай немски) може да се огледаш ТУК и ТУК. Имаме един голям специалист, но той замина на почивка. Може да изчакаш да се появи заместника му.
благодаря за инфото но не ми е много в помощ
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vazeli4o написа:там го четоха с тестер но не можаха да се вкл до нито един от 2-та

Как се чете компа на ABS-a си нямам ни най-малка идея!
Но щом vaskoto1 казва, че не става с компютър, вярвам безрезервно!
За компа, управляващ двигателите ни (говоря за 2Е!) не става да се чете ни с комп, ни с тестер, ни със светодиоден пробник, даже! Това поне го знам.
Всъщност, аз и компа на ABS-a не успях да си прочета въпреки подробните разяснения на горния човек, но предполагам, че грешката е в мен, а не в кабелите.
Vag-Com съм виждал само веднъж на живо. Когато в БОШ-центъра в Пловдив се опитаха с подобно нещо да ми четат ЕКУ-то на мотора и след неуспешния им опит (естественно!), казаха, че се е скапал и за това трудно ми пали, като е студена колата



Уф... пък докато порастна дотолкова, че да стана заместник на този специалист, дето заминал в почивка, ама си носел надуваеми ключове


Иначе, благодаря на 'Доктора' за комплимента, де!

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 22 авг 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:vazeli4o написа:там го четоха с тестер но не можаха да се вкл до нито един от 2-тачакай сега!
Как се чете компа на ABS-a си нямам ни най-малка идея!
Но щом vaskoto1 казва, че не става с компютър, вярвам безрезервно!
За компа, управляващ двигателите ни (говоря за 2Е!) не става да се чете ни с комп, ни с тестер, ни със светодиоден пробник, даже! Това поне го знам.
Всъщност, аз и компа на ABS-a не успях да си прочета въпреки подробните разяснения на горния човек, но предполагам, че грешката е в мен, а не в кабелите.
Vag-Com съм виждал само веднъж на живо. Когато в БОШ-центъра в Пловдив се опитаха с подобно нещо да ми четат ЕКУ-то на мотора и след неуспешния им опит (естественно!), казаха, че се е скапал и за това трудно ми пали, като е студена колата![]()
![]()
![]()
Уф... пък докато порастна дотолкова, че да стана заместник на този специалист, дето заминал в почивка, ама си носел надуваеми ключове... малйииии... що теми трябва да оспамя!
![]()
Иначе, благодаря на 'Доктора' за комплимента, де!![]()
значи идеята е да се разбере кой или кои от датчиците неработят и ако си работят което много ме съмнява дали да си търся нов ABS комп
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pink и 44 госта