
Леко проблемче след монтаж на радиатор на парно
- kaisiikov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Леко проблемче след монтаж на радиатор на парно
Здравейте, та значи след три дена и половина успях да сменя радиаторчето на парното и да си сглобя всичко по местото
,само че като врътнах врътките на панела за пускане на парното неще да тръгне-няма ток,а забелязах, че има една голяма бяла букса с некакви плюсчета на нея но незнам ъде да я туря и дали тя играе заначение, тя се намира зад панелчето на касетофона но няма гнездо за нея.И още нещо хартиса едно маркуче което влиза при тръбите на радиаторчето,има ширина около 2мм,но незнам къде да му мушна другия край, а то стига до турбината на парното.Един майстор пияница ми каза, че някоя клапа ми е на вакуум и няма да имам парно-вярно ли е.Аз съм с пасат 2, 91 год. пълна инжекция,автоматик.

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
kaisiikov написа:...Аз съм с пасат 2, 91 год. пълна инжекция...
Айде най-накрая научете какви коли карате, и че няма "пълна" инжекция.


1
2
3
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12122
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
kris11 написа:1,8 има пълна инжекция. Морският е с такава кола.
Чети малко по фнимателно.
по простата причина че няма празна инжекция...
конете нямат връзка тука-мултиточновия инжекцион е по ефективен от моноинжекциона.
тва е!
съвет 1: за празна инжекция чувал ли си? не? ми тва е защото няма...
има моно (една дюза) и мулти (много дюзи) точкови инжекциони.
Цитатите са от Ваското
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, deas, markoni0770 и 50 госта