Колеги тази вечер успях да извадя стария лагер но помагайте за поставянето на новия. По-скоро ме интересува кое се набива по-напред лагера в леглото и после фланеца който влиза по вътрешния диаметър на лагера или обратното.
Давайте идеи че колата ми е на поляната на трупчета:)

Спешно за преден лагер на Пасата -РЕШЕН!
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Спешно за преден лагер на Пасата -РЕШЕН!
Последна промяна от dandan на Съб 01 сеп 2007 8:57, променено общо 1 път.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Благодаря за бързите отговори. Нямам преса за съжаление,а колата е на поляната в двора. Ще извадя комплекта чукове и ще маам пък каквото стане. Мисля да пробвам и загряване и охлаждане. Лагера във фризера пък голямото желязо малко с газовата горелка. Навремето така слагах лагерите на москвича, влизаха си самички. Дори размерите за малко да съвпаднат , различават се само по вътрешния диаметър- на Пасата е с 3мм по малък от този на Алекото.
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
от самара стават и карат бая времеdandan написа:Благодаря за бързите отговори. Нямам преса за съжаление,а колата е на поляната в двора. Ще извадя комплекта чукове и ще маам пък каквото стане. Мисля да пробвам и загряване и охлаждане. Лагера във фризера пък голямото желязо малко с газовата горелка. Навремето така слагах лагерите на москвича, влизаха си самички. Дори размерите за малко да съвпаднат , различават се само по вътрешния диаметър- на Пасата е с 3мм по малък от този на Алекото.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Всичко е наред вече, сглобяването отне около 2 часа. Има си малко хамалогия но както каза Васко чукът си свърши работата. Необходим е и качествен инструмент, иначе се рискува да се заоблят главите на някои болтове. Озорих се докато развия горният болт на спирачния апарат. Беше необходим шестостен 7 , който поради липса на такъв си направих от 8-ца. Шестостена е необходим за изваждането на амортисора , аз извадих целия "дингил" за да не разцентровам предницата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Aleks02, Google [Bot] и 42 госта