:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Като включа фаровете...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Като включа фаровете...

Мнениеот Plumber » Пет 14 сеп 2007 21:11


Колеги,като включа фаровете все едно включвам клима.Веднага се променя звука на двигателя,и почва да тресе още повече.Що тъй?А другото тресене е от свещите,според колегата Glove,щот не дърпа въздух от никъде.

Последна промяна от Plumber на Пет 14 сеп 2007 21:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 сеп 2007 21:15


ми ногу просто ве. фарове=товар. товара го поема алтернатора а него го врътка маторя... оттам-сещай се. :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 14 сеп 2007 21:17


Провери си алтернатора как зарежда, или акумулатора ти си заминава.
Има и други възможности но почни от тези.
П.С. Бре тоя Васил когато е на линия не дава човек да се изкаже :twisted:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 14 сеп 2007 21:21


vaskoto1 написа:ми ногу просто ве. фарове=товар. товара го поема алтернатора а него го врътка маторя... оттам-сещай се. :wink:



Ам де да знам.Викам да не би да не работи нещо алтернатора както требе.Просто за теб :) Аз гледам кат теле и си скубя брадата :) То да не е тръбички и батерийки :lol:


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Пет 14 сеп 2007 21:21


В известна степен това нетрябва да те учудва , фаровете завишават консумацията от генератора , който от своя страна товри двигателя и ако тихите ти обороти са си ниски тресенто на двигателя е неизбежно.И при мен го има този ефект но не чак толкоз силно изразен в смисъл оборотите осезаемо падат но работата на мотора си е стабилна .


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 14 сеп 2007 21:23


Теодор написа:Провери си алтернатора как зарежда, или акумулатора ти си заминава.
Има и други възможности но почни от тези.
П.С. Бре тоя Васил когато е на линия не дава човек да се изкаже :twisted:



Как да го проверя тва чудо?Може ли да е от хлабав ремък?Че някой път вие ?А свещи?

Последна промяна от Plumber на Пет 14 сеп 2007 21:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 14 сеп 2007 21:23


1,8 достатъчна кубатура , мотор с компютър и стъпково моторче , ако всичко е наред трябва да компенсира :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 14 сеп 2007 21:33


[quote="faf4o"]Може ли да е от хлабав ремък?
    Може и от там трябва да почнеш че ще ти излезе най-тънко :wink:


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Пет 14 сеп 2007 21:33


L&R написа:1,8 достатъчна кубатура , мотор с компютър и стъпково моторче , ако всичко е наред трябва да компенсира :wink:


и да и не зависи колко се изменят оборотите , основен принцип при изграждането на регулатори е т. нар. зона на нечуствителност в която регулатора (комп + моторче) не предпиема никакво управляващо въздеиствие , в противен случай автоколебания което е кофти работа.В крайна сметак зависи за какво изменение на обортите говорим. При варианта с климатик компа има специален вход за включен компресор и респективно необходимост от завишаване на оборотите.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 14 сеп 2007 21:34


L&R написа:1,8 достатъчна кубатура , мотор с компютър и стъпково моторче , ако всичко е наред трябва да компенсира :wink:



Мда ама...Е малко преувеличих,не е чак като да включвам климатик,ама все пак ми е странно.Усеща се се промяната в работата


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 14 сеп 2007 22:21


Запали мотора и премери с мултицед колко е напрежението на клемите на акумулатора (спази поляритета и превключи на прав ток ).Замерването се прави с включени къси светлини на празен ход на двигателя.Напрежението трябва да е минимум 14 волта.Ако е под тази стойност - реле-регулатор, скапан колектор и четки на алтернатора.


formulist
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот formulist » Съб 15 сеп 2007 11:46


Провери ремъчната шайба на динамото!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 43 госта