
Като включа фаровете...
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Като включа фаровете...
Колеги,като включа фаровете все едно включвам клима.Веднага се променя звука на двигателя,и почва да тресе още повече.Що тъй?А другото тресене е от свещите,според колегата Glove,щот не дърпа въздух от никъде.
Последна промяна от Plumber на Пет 14 сеп 2007 21:23, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
В известна степен това нетрябва да те учудва , фаровете завишават консумацията от генератора , който от своя страна товри двигателя и ако тихите ти обороти са си ниски тресенто на двигателя е неизбежно.И при мен го има този ефект но не чак толкоз силно изразен в смисъл оборотите осезаемо падат но работата на мотора си е стабилна .
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Теодор написа:Провери си алтернатора как зарежда, или акумулатора ти си заминава.
Има и други възможности но почни от тези.
П.С. Бре тоя Васил когато е на линия не дава човек да се изкаже
Как да го проверя тва чудо?Може ли да е от хлабав ремък?Че някой път вие ?А свещи?
Последна промяна от Plumber на Пет 14 сеп 2007 21:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
L&R написа:1,8 достатъчна кубатура , мотор с компютър и стъпково моторче , ако всичко е наред трябва да компенсира
и да и не зависи колко се изменят оборотите , основен принцип при изграждането на регулатори е т. нар. зона на нечуствителност в която регулатора (комп + моторче) не предпиема никакво управляващо въздеиствие , в противен случай автоколебания което е кофти работа.В крайна сметак зависи за какво изменение на обортите говорим. При варианта с климатик компа има специален вход за включен компресор и респективно необходимост от завишаване на оборотите.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Запали мотора и премери с мултицед колко е напрежението на клемите на акумулатора (спази поляритета и превключи на прав ток ).Замерването се прави с включени къси светлини на празен ход на двигателя.Напрежението трябва да е минимум 14 волта.Ако е под тази стойност - реле-регулатор, скапан колектор и четки на алтернатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 43 госта