:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

температурен датчик - АБС мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

температурен датчик - АБС мотор

Мнениеот MobilLife » Пон 10 сеп 2007 15:38


Питането ми е на кои изводи на компа се подава информацията от темп. датчик?
Проблема ми е често срещан - богата смес и докато е студена направо се дави - изчетох доста от форума и се ошашавих тотално! Както и да е рекох да експериментирам с датчика.При студен двг и темп. около 18гр. показва 3 кОм. Загрее ли колата около 70 гр. - 400 ома - това горе долу според таблиците които открих би трябвало да е добре.Обаче и при изваден кабел на датчика положението е същото - пак е богата сместа.Та затова ме съмнява че информацията му не достига до компа - при изваден кабел би трябвало да се мине в някакъв сервизен режим но разлика няма.
Та питането ми е следното
- каде се подава инфото на компа?
- каде да търся евентуално проблема на друго място?
Колата е с газово забравих да кажа..... :D




Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пон 10 сеп 2007 16:05


Проблема ти е в газовото, от нея компа ти обогатява сместа прекалено.
Решава се с реле за ресет на компа!


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 10 сеп 2007 16:08


Тц,след ресет карам на бенз само и е същото.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 10 сеп 2007 16:53


Виж си и центровката.

А ако ти е заминала ламбдата и караш в авариен дори и след ресет ...

..абе прочети внимателно на Ваското1 темата. Много добре е описана ситуацията.


Потребителски аватар
NIKO_69
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NIKO_69 » Вто 11 сеп 2007 15:37


единия караи 3 отива на 42 краче на контролера,а другия 1 на 1 на инжектора.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 11 сеп 2007 17:31


мерси NIKO !!!


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик - АБС мотор

Мнениеот TURL » Пет 14 сеп 2007 18:56


MobilLife написа:Питането ми е на кои изводи на компа се подава информацията от темп. датчик?
Проблема ми е често срещан - богата смес и докато е студена направо се дави - изчетох доста от форума и се ошашавих тотално!
и при мен е така, но докато е студена и на бензин, мине ли на газ, топла студена все едно


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Пет 14 сеп 2007 21:47


NIKO_69 написа:единия караи 3 отива на 42 краче на контролера,а другия 1 на 1 на инжектора.


в случай че компа ти е 35 пинов крачетата са 8 и 10


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Съб 15 сеп 2007 17:53


Утре ще го гледам че нямам време и незнам колко пинове са но колата няма някакви екстри.....а ако е по малкия и двата проводника ли ходят до там - единия маи трябва да е до инжекцията?


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Нед 16 сеп 2007 18:02


ако се има предвид годината на колата битрябвало да е 45 пинов (не бях погледнал преди) . но в случай че всепак е 35 кабела който отива на 10 краче е вързан директно на компа а за другия несъм сигурен защото е маса и може да ходи и до други устройства.
Според мен обаче по добре се насочи към ламбда сондата , струвамисе по вероятна причина.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: температурен датчик - АБС мотор

Мнениеот Danny boy » Нед 16 сеп 2007 19:43


MobilLife написа:Питането ми е на кои изводи на компа се подава информацията от темп. датчик?
Проблема ми е често срещан - богата смес и докато е студена направо се дави - изчетох доста от форума и се ошашавих тотално! Както и да е рекох да експериментирам с датчика.При студен двг и темп. около 18гр. показва 3 кОм. Загрее ли колата около 70 гр. - 400 ома - това горе долу според таблиците които открих би трябвало да е добре.Обаче и при изваден кабел на датчика положението е същото - пак е богата сместа.Та затова ме съмнява че информацията му не достига до компа - при изваден кабел би трябвало да се мине в някакъв сервизен режим но разлика няма.
Та питането ми е следното
- каде се подава инфото на компа?
- каде да търся евентуално проблема на друго място?
Колата е с газово забравих да кажа..... :D

изключи ламбда сондата,извади клемите на акомулатора за 20тина минути и после пали и виж как е ако е ок значи ламбда сондичка


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик - АБС мотор

Мнениеот TURL » Пон 17 сеп 2007 18:09


TURL написа:
MobilLife написа:Питането ми е на кои изводи на компа се подава информацията от темп. датчик?
Проблема ми е често срещан - богата смес и докато е студена направо се дави - изчетох доста от форума и се ошашавих тотално!
и при мен е така, но докато е студена и на бензин, мине ли на газ, топла студена все едно

днес моя проблем май се реши, сложих реле за ресет на компютъра, когато не съм на контакт компа няма захранване :lol:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 18 сеп 2007 6:08


Значи до къде стигнах:
- компа е 45 пинов и инфото от темп. датчик стига до него - не съм го разкоствал да търся нещо слаби спойки и се насочвам към ламбдата.
Само като информация някой да знае колко кинти е това удоволствие за АБС мотор?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], madmen, svetoslav2002 и 52 госта