ШУМ

Техническа и сервизна информация за Passat
jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Вто 19 юли 2005 9:02


А ако се окаже, че това просто е резонансната честота на целия тракт от гърнета, тоест тя се постига при тези обороти на двигателя ? Може да е от голяма полза за решаването на проблема, хората при които отсъства подобен 'шум' да споделят какво се е случило при тях при смяна на гърнета, скоби, ластици и къде майсторите са попроменили нещо от оригиналната схема на изпускателния тракт




Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Вто 19 юли 2005 9:17


Ами самия факт че новата част от ауспуха е различа от старата (няма две еднакви гърнета, освен ако не са оригинални на ФВ) означава нова резонансна честота. Много зависи от конструкцията на самите гърнета, както и качеството на изработката им.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Гърня

Мнениеот mufin » Чет 21 юли 2005 22:07


Ясно е че е от гърнетата.
какво значи че са наред - те външно може да са Ок, ама като са се издухали прегрдките вътре.
Мойта беше тиха като муха като я взех с оригиналните ауспуси.
Като ги смених взе да се чува повечко но да реве както описвате съм я чул само като издъних катализатора, преди да го заменя с резонаторно гърне



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта