Колеги не върви на бензин докато не загрее, вече ми омръзна.
Карам я предимно на газ . Преди месец ми чистиха дюзите с ултразвук и от тогава карам само на бензин.
Докато не загрее не върви - придръпва , глъхне , трябва яко изфорсиране за да тръгне , като отпусна педала на газта - заглъхва.
Не си мени оборотите - държи ги стабилни- около 800-900 на празен ход ,
дори и студена . Загрее ли - оправя се - изчезват всякакви придръпвания.
Всичко изчетох , но не знам какво да сменя, за да се оправи.
Колата е 91г. няма букса за диагностика.
На газ няма проблеми.
Бензинов филтър, дистр. капачка , палец , темпер. датчик, свещи,моторче за плазен ход, дроселова клапа и още не знам какво - всичко това струва пари - ще почна да сменям наред, но като загрее - няма проблеми, затова мисля,че не си струва наред да почвам .
Молбата ми е към тези , които имат същия мотор за съвет , от къде да почна , какво да меря , гледам, карам я при майстор - тя вече загряла , вика нищо и няма.
Да ама не , не е добре - давайте съвети .

Към притежателите на 2Е двигател 2.0 115 кс
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А газовата ти каква е? Много газаджии обичат да слагат "ресет" реле на компютъра за да търка грешките при работа на газ.При всяко палене комп-а се рестартира както е бил по заводско му.Доста колеги казват че нямат проблем с това ама и доста се оплакват че после на бензин не ще да върви нормално.При всяко рестартиране (палене в случая с ресет реле) комп-а започва да се обучава и докато се обучи работи в някакъв си негов режим (който често се изразява в това дето си описал).Няма как да усетиш разлика като караш по-дълго на бензин защото като загасиш и запалиш пак комп-а ти пак е рестартиран и започва отначало процедурата по обучение и така всеки път когато палиш.
Дай малко повече инфо каква е газовата (газов инжекцион ли е,не е ли,имаш ли такова реле или не.....каквото кажеш ще е от полза)
Дай малко повече инфо каква е газовата (газов инжекцион ли е,не е ли,имаш ли такова реле или не.....каквото кажеш ще е от полза)
vaskoto1 написа:смени датчика първо.
...
Първо благодаря за отговорите. Датчика го сменях - няма и два месеца от тогава - ще го сменя пак, може да е бил менте, знам ли.
Газовата е Ловато ел. -не е инжекцион, няма релета за ресет на компа , добре се държи .
Зареждам само от ОМВ /поне се старая/ и газ и бензин.
Откачал съм акумулатора за известно време , но съм чел в руски сайт , че 2е двигателя чисти грешки като му се извади куплунга на температурния датчик за около 10 секунди при работеща кола и нормално загряла.
Това не знам дали действа , но и това съм пробвал- за сега няма резултат.
Сега почвам от датчика и нататък ще видим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта