Здравейте !
Това е първия ми постинг тук и както можете да се досетите е свързан с покупка на автомобил, който ще ме направи задочен член на клуба, а именно VW Passat 1.6 с 4-степенна кутия.
Бих искал хората, които са се сблъсквали с това животно (за което не бях чувал) да споделят впечатления и мнения за него. Цената е доста добра, както и състоянието на автомобила.
По-скоро въпроса ми е за мнението ви за концепцията на тази кола.
Поздрави !
VW Passat - 1989 с 4-степенна скоростна кутия?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Добре дошъл !
Надявам се като казваш че цената е добра си сметнал и цената на една 5-степенна кутия, освен ако не мислиш тази кола да я караш само градско и да не ти се налага да търсиш 5-а.
Ако искаш мнението ни за автомобила е желателно да кажеш малко повече за него
Кой мотор 1,6 е, за да видим каква кутия ще му пасне?
Купето предполагам е В3 и е много здраво, носи на големи натоварвания, но и доста тежичко за този мотор.
Прегледай си за предишни удари (каквито 100% има за толкова годинки) и как са оправяни. Ходова част и ... а бе предполагам знаеш че като купуваш трябва да гледаш всичко а не да слушаш как ти я хвалят че е пушка
Надявам се като казваш че цената е добра си сметнал и цената на една 5-степенна кутия, освен ако не мислиш тази кола да я караш само градско и да не ти се налага да търсиш 5-а.
Ако искаш мнението ни за автомобила е желателно да кажеш малко повече за него
Кой мотор 1,6 е, за да видим каква кутия ще му пасне?
Купето предполагам е В3 и е много здраво, носи на големи натоварвания, но и доста тежичко за този мотор.
Прегледай си за предишни удари (каквито 100% има за толкова годинки) и как са оправяни. Ходова част и ... а бе предполагам знаеш че като купуваш трябва да гледаш всичко а не да слушаш как ти я хвалят че е пушка
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Купих го.
Доволен съм от поведението му - за около 300 км преход се държа доста добре, но още не мога да дам еднозначен отговор за разхода на гориво. Мисля, че е под 8л/100 км.
Засега смятам да не сменям скоростната кутия, защото 3-та и 4-та са доста дълги. Иска ми се ако някой може да ми каже къде да търся номера на скоростната кутия за да видя предавателните числа и да ги сравня с аналогичните 5-степенни кутии.
Учуден съм от факта, че 1.6 двигателя има относително добра тяга (може би критерия ми е по-различен от този на хората, каращи 1.8 и 2.0i). Може би става дума за определено съотношение двигател/скоростна кутия, което да е удачно в този случай.
Има малко забележки - смених ляво, външно каре. Скъсан е единия тампон на задния мост.
Закарах я на реглаж на предницате и имаше отклонение, което оправиха.
Има един проблем, който никак не ми харесва и бих искал да се посъветвам с вас, колеги.
Изглежда поради някаква причина (може би удар) е била преправяна планката, която държи алтернатора за блока и в следствие на това кутията на ангренажния ремък е поотрязана, а самата шайба на алтернатора не е в една равнина с тези на долните валове. Бих искал да ви попиптам за идеи къде мога да намеря въпросната оригинална планка и кутия за ангренажния ремък (втора употреба естествено) за да направя нещата както трябва преди да сменя самите ремъци.
Смятам освен ремъците да сменя масла и филтри (естествено).
Бих искал да ме посъветвате какво друго би трябвало да се смени в момента.
Благодаря ви !
Ще бъда благодарен за всякакви идеи по въпроса ми !
EDIT: Двигателя е 1F.

Доволен съм от поведението му - за около 300 км преход се държа доста добре, но още не мога да дам еднозначен отговор за разхода на гориво. Мисля, че е под 8л/100 км.
Засега смятам да не сменям скоростната кутия, защото 3-та и 4-та са доста дълги. Иска ми се ако някой може да ми каже къде да търся номера на скоростната кутия за да видя предавателните числа и да ги сравня с аналогичните 5-степенни кутии.
Учуден съм от факта, че 1.6 двигателя има относително добра тяга (може би критерия ми е по-различен от този на хората, каращи 1.8 и 2.0i). Може би става дума за определено съотношение двигател/скоростна кутия, което да е удачно в този случай.
Има малко забележки - смених ляво, външно каре. Скъсан е единия тампон на задния мост.
Закарах я на реглаж на предницате и имаше отклонение, което оправиха.
Има един проблем, който никак не ми харесва и бих искал да се посъветвам с вас, колеги.
Изглежда поради някаква причина (може би удар) е била преправяна планката, която държи алтернатора за блока и в следствие на това кутията на ангренажния ремък е поотрязана, а самата шайба на алтернатора не е в една равнина с тези на долните валове. Бих искал да ви попиптам за идеи къде мога да намеря въпросната оригинална планка и кутия за ангренажния ремък (втора употреба естествено) за да направя нещата както трябва преди да сменя самите ремъци.
Смятам освен ремъците да сменя масла и филтри (естествено).
Бих искал да ме посъветвате какво друго би трябвало да се смени в момента.
Благодаря ви !
Ще бъда благодарен за всякакви идеи по въпроса ми !
EDIT: Двигателя е 1F.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
айде сега като начало да ни кажеш от къде си защото явно си пропуснал да го впишеш при регистрацията...
като го направиш-ще е по добре за всички!
а после ще даваме акъл-който откъдето и т.н.
тъпо е да искаш съвети за откъде да купиш това-онова без да си оставил данни за себе си-как да ти се помогне?
като го направиш-ще е по добре за всички!
а после ще даваме акъл-който откъдето и т.н.
тъпо е да искаш съвети за откъде да купиш това-онова без да си оставил данни за себе си-как да ти се помогне?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Честито за покупката!
Карал съм такъв Пассат,но комби.Произведен 1988 края.Въпреки,че е 1,6сс по каталози го дават 78 или 79 коня.За такава мощност добре се държи.Като караш градско вкарваш 3 и повече не превключваш!Разход на извънграско с 4 човека е под 6л/100.Може да ти се появи проблем с авт.смукач-прекъснал нагревател на би-металната пружина.Ремонтира се!

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 43 госта